|
Post by xframboosyoghurtx on May 21, 2005 2:25:45 GMT -5
THNX! wou ik toch effe zeggen...aan iedereen die zo lief was van zijn hoofd effekes binnen te steken gisteren op de 'warm up', twas cool om zo es zelf daar te staan, herk wordt zeker een groot feestje, en ja! ik zal me ewa meer naart publiek draaien dan...in ieder geval, ik denk wel dak voor alle drie de bands kan zeggen dat het ne geslaagde avond was en euhm...tot volgende week! (en tis gelijk den dimi et zei. daar komt nie veel volk levend buiten volgende week!)
::opmerkingen en comments over de act, show, die stuff, moogt ge altijd hier ne keer neerpennen::
|
|
|
Post by Forsworn on May 21, 2005 2:34:39 GMT -5
Ik vond het vet, chateau migraine hebben we spijtig genoeg moeten missen, de rep. stak er een stokje voor dus zijn we uiteindelijk iets voor de helft van thsf gearriveerd. Het was - eerlijk waar- een heel stuk beter als ik verwacht had, het was echt goed vond ik, samen met Serenity fails, die had ik wel al eens gezien, en alweer een grote vooruitgang gemaakt. Man man, wat een bands heeft herk-diest area toch wel niet. En idd, de 27e gaan er doden vallen hehe Keep it up!
|
|
|
Post by bettes on May 21, 2005 2:53:00 GMT -5
merci aan iedereen die gekomen is. merci aan chateau migraine en thsf da we same met hen mochte spele. Merci voor de mosh en vooral merci aan de manne van from my hands die toch nog gekomen zijn, da vond ik echt cool!!! spijtig da bram er nie bij kon zijn! dan rest mij nog een ding te zegge: Tot volgende week!
|
|
|
Post by Forsworn on May 21, 2005 2:57:47 GMT -5
merci aan iedereen die gekomen is. merci aan chateau migraine en thsf da we same met hen mochte spele. Merci voor de mosh en vooral merci aan de manne van from my hands die toch nog gekomen zijn, da vond ik echt cool!!! spijtig da bram er nie bij kon zijn! dan rest mij nog een ding te zegge: Tot volgende week! A-M-E-N
|
|
|
Post by svenfmh on May 21, 2005 3:09:42 GMT -5
en tette
|
|
|
Post by Tofke on May 21, 2005 3:54:06 GMT -5
Veel te weinig gisteren... Ik pleit voor meer tette volgende week...
|
|
|
Post by GrimLock on May 21, 2005 7:25:53 GMT -5
I second that "tetten" motion.
en merci voor de mosh en de sfeer...
er mag trouwens wel gezegd worden dat THSF pakken beter life is dan op mp3. en iets meer bewegen volgende keer...maja...da was ons eerste optreden ook zo...dus...wij moeten nie veel zeggen.
als dees drie prutbandjes al 81 man kunnen binnenhalen...moet het volgende week 100% zeker lukken om meer dan 100 man te scoren!!
jeow
dimitri
|
|
|
Post by vaderabraham on May 21, 2005 9:55:31 GMT -5
manne gelle het da sjiek gedaan serenity fails en thsf
|
|
|
Post by svenfmh on May 21, 2005 13:13:21 GMT -5
Veel te weinig gisteren... Ik pleit voor meer tette volgende week... absoluut!!
|
|
jaak
fashion boy
|
Post by jaak on May 22, 2005 13:17:28 GMT -5
zijn er ergens foto's van vrijdagavond?
|
|
|
Post by kristof lir on May 22, 2005 14:40:04 GMT -5
ik heb gehoord dat het heeeeeeeeeeeeeeeel slecht was, dus gelieve dat goed te maken vrijdag, als ik er deze keer wel bij kan zijn.
love K
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 22, 2005 15:26:33 GMT -5
meende gij da nu :s
|
|
|
Post by kristof lir on May 22, 2005 16:22:21 GMT -5
neen, maar zijt ge nu gemotiveerd?
love K
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 22, 2005 16:26:47 GMT -5
altijd ikke
|
|
|
Post by OutOfStep on May 25, 2005 9:13:45 GMT -5
Man man, wat een bands heeft herk-diest area toch wel niet. En idd, de 27e gaan er doden vallen hehe Keep it up! Leuk te horen dat daar nog ne scene is want hier in Tienen-Landen is hem zo dood als ne pier.
|
|