|
Post by svenfmh on May 26, 2005 9:41:54 GMT -5
en wat zeggen we dan voor het te ver gaat gaan? HOU HET TOF, JONGENS Als dat hier van dat wederzijds schampen-zetterij gaat worden, maak u dan ne acount op het funtimeforum en ga daar een beke mekaar zitten uitschijten. Als ge sjance hebt komt er nog wel volk u helpen. Dit is tenminste nog een forum dat niet verziekt is met rotte topics en posts waarin andere mensen al dan niet subtiel de grond in worden geboord...wederzijds respect?.. ook al is iplf ne "tuffgaai" en xframboosyoghurtx ne "fashionboy" (wie verzint die woordjes trouwens )...laten we mensen aub niet beoordelen op hoeveel ze over de scene weten, hoeveel bands ze kunnen opnoemen, hoeveel mensen ze in de scene kennen, welke type HC ze goed vinden... again: da's voor op het funtimeforum:p deze post getuigt van grote wijsheid;) en ik denk da sassi die naamkes verzonne heeft:d
|
|
|
Post by Forsworn on May 26, 2005 9:45:37 GMT -5
Mannen niks tegen het funtimeforum he nogmaals, ik hou ervan
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 26, 2005 10:40:25 GMT -5
mogen ik en maarten nen apparte schamp topic? zou cool wezen wij doen constant zo tegen mekaar, ook int echte leven :s ej dudes, ik excuseer mij dak maarten zo de grond in boor hier , neeje tis allemaal maar voor te lachen dimi jong tgaat er hier belange nie zo serieus aan toe op funtimeforum, en we hebben dan ook nie zo nen überslimme heerser gelijk de xfillex hier want amai, kbedoel, daar kunde nie tegen op tegen den dieje
|
|
|
Post by vaderabraham on May 26, 2005 12:11:49 GMT -5
wat hou ik toch van deze locale fora
|
|
|
Post by iplf on May 26, 2005 12:43:39 GMT -5
wat hou ik toch van deze locale forums fora!!!!
|
|
|
Post by svenfmh on May 26, 2005 14:05:47 GMT -5
devroye toch
|
|
|
Post by Tofke on May 26, 2005 15:02:00 GMT -5
fora!!!! Bij mijn weten (en da van de vandale ook nog wel) is forums ook nog juist meervoud van forum. Zolang ge maar geen fora's gebruikt...
|
|