|
Post by iplf on May 25, 2005 9:49:09 GMT -5
as ik mij nie vergis wast hier 2 jaar geleden ook nog zo dood als ne mol, am I right?
|
|
|
Post by GrimLock on May 25, 2005 10:17:41 GMT -5
als ik mij nie vergis is de scene groter geworden een vijftal jaar geleden met het oprichten van PTBL. Die eerste show heb ik toen gezien. Met, homer, area 51, circle,...as'k mij nie vergis, was daar toen redelijk ewa volk!
en toen ptbl dood was, is het effe stil geweest...
ik moet wel zeggen dat indertijd van PTBL, er vette shows zijn geweest. ene met raised fist (zaliige show volgens simon) ene met Facedown (laatste show van facedown) ene met dead blue sky christmas hardcore fest met spirit 84 en Crivits (VETTE SHOW. Ik zat toen wel aan de anitbiotica en ik was pertotal, ma het was wel ne ongelooflijk vette show)
|
|
|
Post by iplf on May 25, 2005 10:39:18 GMT -5
als ik mij nie vergis is de scene groter geworden een vijftal jaar geleden met het oprichten van PTBL. Die eerste show heb ik toen gezien. Met, homer, area 51, circle,...as'k mij nie vergis, was daar toen redelijk ewa volk! en toen ptbl dood was, is het effe stil geweest... ik moet wel zeggen dat indertijd van PTBL, er vette shows zijn geweest. ene met raised fist (zaliige show volgens simon) ene met Facedown (laatste show van facedown) ene met dead blue sky christmas hardcore fest met spirit 84 en Crivits (VETTE SHOW. Ik zat toen wel aan de anitbiotica en ik was pertotal, ma het was wel ne ongelooflijk vette show) da is van just voor mijnen tijd... kheb dus de topjaren van de Diest-H-d-S area nooit meegemaakt
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 25, 2005 11:21:07 GMT -5
khoorde gisteren the setup op nationale zender stubru op punx... THE SETUP? wede wel? DRIES -> LANDEN? en gij noemt uwe scene dood? die gast neemt op zijn eigen de helen tienen/landen scene voor zijn rekening! hahahaha, just joking nee, in herk zijn we tegenwoordig wel goe gezien kwa goede (en minder goede -maar toch hun best doende- bands.
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 25, 2005 11:22:22 GMT -5
en kan iemand mij zeggen wa PTBL is? dan kan ik...oooooooh ja, stoem van men eigen...zeggen
|
|
|
Post by svenfmh on May 25, 2005 11:43:01 GMT -5
proud to be loud (records) haha da wist ik zelfs:d
|
|
|
Post by iplf on May 25, 2005 11:43:46 GMT -5
en kan iemand mij zeggen wa PTBL is? dan kan ik...oooooooh ja, stoem van men eigen...zeggen Proud to be loud, piske ziede wel da ge nie in de h-d-s scene thuishoort
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 25, 2005 12:08:47 GMT -5
piemelke, hoe fel is da voor mijne tijd, en ik zat trouwens in de band richting te zoeken nie in organisatorische richting!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 25, 2005 12:10:09 GMT -5
amai, den dimi is nie haaahahahhaha, zwaar verslaafd geweest? of maar ocassioneel?
|
|
|
Post by iplf on May 25, 2005 12:15:09 GMT -5
piemelke, hoe fel is da voor mijne tijd, en ik zat trouwens in de band richting te zoeken nie in organisatorische richting! da is van net voor mijne, dus zeker nie zoveel voor uwe btw, das gewoon algemene kennis... lere ze u da nie int TSO?
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 25, 2005 12:25:28 GMT -5
ahum, hoger onderwijs met academisch diploma...mondje dicht nu!
|
|
|
Post by GrimLock on May 26, 2005 7:59:28 GMT -5
en wat zeggen we dan voor het te ver gaat gaan? HOU HET TOF, JONGENS Als dat hier van dat wederzijds schampen-zetterij gaat worden, maak u dan ne acount op het funtimeforum en ga daar een beke mekaar zitten uitschijten. Als ge sjance hebt komt er nog wel volk u helpen. Dit is tenminste nog een forum dat niet verziekt is met rotte topics en posts waarin andere mensen al dan niet subtiel de grond in worden geboord...wederzijds respect?.. ook al is iplf ne "tuffgaai" en xframboosyoghurtx ne "fashionboy" (wie verzint die woordjes trouwens )...laten we mensen aub niet beoordelen op hoeveel ze over de scene weten, hoeveel bands ze kunnen opnoemen, hoeveel mensen ze in de scene kennen, welke type HC ze goed vinden... again: da's voor op het funtimeforum:p
|
|
|
Post by Forsworn on May 26, 2005 8:54:16 GMT -5
en wat zeggen we dan voor het te ver gaat gaan? HOU HET TOF, JONGENS Als dat hier van dat wederzijds schampen-zetterij gaat worden, maak u dan ne acount op het funtimeforum en ga daar een beke mekaar zitten uitschijten. Als ge sjance hebt komt er nog wel volk u helpen. Dit is tenminste nog een forum dat niet verziekt is met rotte topics en posts waarin andere mensen al dan niet subtiel de grond in worden geboord...wederzijds respect?.. ook al is iplf ne "tuffgaai" en xframboosyoghurtx ne "fashionboy" (wie verzint die woordjes trouwens )...laten we mensen aub niet beoordelen op hoeveel ze over de scene weten, hoeveel bands ze kunnen opnoemen, hoeveel mensen ze in de scene kennen, welke type HC ze goed vinden... again: da's voor op het funtimeforum:p hela hela ik ben daar wel superlid en daar is toch cool vind ik leve het funtimeforum!
|
|
|
Post by OutOfStep on May 26, 2005 9:06:03 GMT -5
khoorde gisteren the setup op nationale zender stubru op punx... THE SETUP? wede wel? DRIES -> LANDEN? en gij noemt uwe scene dood? die gast neemt op zijn eigen de helen tienen/landen scene voor zijn rekening! hahahaha, just joking nee, in herk zijn we tegenwoordig wel goe gezien kwa goede (en minder goede -maar toch hun best doende- bands. Daar noemt ge dan ook het uberlid van de scene op ;D. Maar qua hardcore/punk bands, shows e.d. is het er toch maar triestig gesteld.
|
|
|
Post by iplf on May 26, 2005 9:30:33 GMT -5
en wat zeggen we dan voor het te ver gaat gaan? HOU HET TOF, JONGENS Als dat hier van dat wederzijds schampen-zetterij gaat worden, maak u dan ne acount op het funtimeforum en ga daar een beke mekaar zitten uitschijten. Als ge sjance hebt komt er nog wel volk u helpen. Dit is tenminste nog een forum dat niet verziekt is met rotte topics en posts waarin andere mensen al dan niet subtiel de grond in worden geboord...wederzijds respect?.. ook al is iplf ne "tuffgaai" en xframboosyoghurtx ne "fashionboy" (wie verzint die woordjes trouwens )...laten we mensen aub niet beoordelen op hoeveel ze over de scene weten, hoeveel bands ze kunnen opnoemen, hoeveel mensen ze in de scene kennen, welke type HC ze goed vinden... again: da's voor op het funtimeforum:p ma Dimi toch... da is ma vt lache, da weet de Martijn wel
|
|