|
Post by xframboosyoghurtx on May 3, 2005 11:49:46 GMT -5
note to maarten ... da was dezelfde? en ik kanhet weten want ik heb zowel op groez als op atreyu zijn kop van veel te kort bij meermaals kunnen aanschouwen :s
|
|
|
Post by iplf on May 3, 2005 12:08:44 GMT -5
note to maarten ... da was dezelfde? en ik kanhet weten want ik heb zowel op groez als op atreyu zijn kop van veel te kort bij meermaals kunnen aanschouwen :s kdenk et wel ja, ma heb em zelf nie gezien... heb ff tussen het publiek gestaan ma heel rap geconcludeerd da ik toch liever ietske meer ruimte rondom mij heb
|
|
|
Post by iplf on May 20, 2005 15:41:51 GMT -5
Awel, DE quote van Groezrock 2005 door Steve van Ringworm... There are enough girls on the festivalground…<br>S: Yeah, but they didn’t show any interest in us… (sad)
If you play more with trendy bands such as From Autumn To Ashes, you can get all those girls…<br>J: Yeah, but we need eyeliner then… and chick pants and we have to wear their girlfriend’s clothes! S: I remember when getting in a girlie’s pants used to mean that you were trying to f**k her!
schitterend gewoonweg!
|
|
|
Post by stijne on May 23, 2005 15:25:04 GMT -5
Ik vind het eerder zielig.. het verbaast me niet dat ze geen meisjes aantrekken. Met zulke vrouwvriendelijke houding.
|
|