|
Post by iplf on Mar 28, 2005 3:24:58 GMT -5
awel daar geef ik u groot gelijk in 25 ta life, t'is ni mijn ding, maar die mannen waren echt! da was tenminste gemeend wat ze deden, en da kwam dan ook over..(zelfs bij mij?) love K mja, over Rick heb heb ik dan weer mijn bedenkingen, ma goe.. les gouts et les couleurs... (et les femmes ). Over die bands die ge opnoemt, Grimlock... Hoe goed Facedown ook is, kblijf et toch allemaal wa over-rated vinde en naar die bands luisteren is gewoon cool! Wa niks zegt over u eh... 'k Luister ook nr Facedown... Late we allemaal gewoon Groezrock afwachten, afgesproke?
|
|
|
Post by GrimLock on Mar 28, 2005 15:57:49 GMT -5
ach...hatebreed geeft me gewoon nie het gevoel dat ik zoek in muziek...klanken vertellen mij een verhaal...en hatebreed vertelt mij niet wat ik graag hoor...jammer...goeie show of niet...
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Mar 29, 2005 2:16:22 GMT -5
Hoe tuffguy is I will be heard? sjonge jonge (tis zelfs alsk eerlijk beken de enige hatebreed schijf diek ken en wss ga goe vinnen ) maar eerlijk die schijf is zo tuff dage u oldskool sloefen bena moet aantrekken...neeje tis allemaal iets, scene of nie, tuff of nie, kluister gewoon naar de nootjes en de riffkes en die dinges, meestal alst me aanstaat dan blijf ik het luisteren. Bands als muse ed. weet ik ook ten zekerste te apprecieren..ach groezrock: ik kijk enkel uit naar FATA (het meest - eindelijk mijn levensmuziekdroomwerkding zien, kdenk da die manne hunne merch op mij alleen gaat draaien), alexisonfire, boysetsfire, hopesfall (die hemme nog iets goe te maken na pukkelpop), maroon en coheed and cambria
|
|
|
Post by iplf on Mar 29, 2005 10:44:06 GMT -5
Zonet het emailadres van de tourmanager van Hatebreed binnengehad.. /me gaat dus HB interviewe
|
|
|
Post by Forsworn on Apr 4, 2005 7:33:16 GMT -5
Geraakt iedereen daar of gaan we heuse carpools organiseren ?
|
|
|
Post by niels on Apr 4, 2005 11:24:12 GMT -5
pff komt mich mar hale in londen
|
|
|
Post by iplf on Apr 4, 2005 13:41:52 GMT -5
pff komt mich mar hale in londen Awel, Londen was echt plezant vorig jaar! ma Hatebreed zouk der NNNOOOIIIIITTTT voor missen! Normaal kan er wel paar man mee mij mee... mits traktatie
|
|
|
Post by OutOfStep on Apr 14, 2005 8:53:25 GMT -5
Zonet het emailadres van de tourmanager van Hatebreed binnengehad.. /me gaat dus HB interviewe Leuk, ga je nog bands interviewen? Ik zal mij ook eens de nodige interview aparatuur moeten aanschaffen, ma ach ja ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad om interviews op groez te regelen.
|
|
|
Post by iplf on Apr 14, 2005 10:23:23 GMT -5
Leuk, ga je nog bands interviewen? Ik zal mij ook eens de nodige interview aparatuur moeten aanschaffen, ma ach ja ik heb eigenlijk nog geen tijd gehad om interviews op groez te regelen. Ringworm en modern lfie Is War ook... Apparatuur? gewoon mp3 spelerke kopen die voice recording heeft... (bijna allemaal)... zeker gene bandrecorderke kopen... zo interviews regelen enzo is echt wel frustrerend... totda ge bij de band zijt... ma alles daarvoor is een groot gesuggel! zeker op festivals
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Apr 20, 2005 3:04:49 GMT -5
de maarten is ne stoefer
|
|
|
Post by iplf on Apr 20, 2005 6:19:42 GMT -5
de maarten is ne stoefer eyey, inside information MOET inside blijve eh
|
|
|
Post by Forsworn on Apr 23, 2005 3:32:24 GMT -5
IK HEB ER ZIN IN
(met mijn moshpantoffels aan)
Xo
|
|
|
Post by GrimLock on Apr 24, 2005 4:51:53 GMT -5
Geraakt iedereen daar of gaan we heuse carpools organiseren ? ik ben plots voorstander aan het worden van ne carpool mist mijn ouders nie naar meerhout willen rijden is er nog plaats in ergens de FMH-mobiel? voor twee mensen? laat iets weten asap...da'k morgen mijn ticket kan gaan halen want naar't schijnt is het bijkans uitverkocht
|
|
|
Post by vaderabraham on Apr 24, 2005 11:59:32 GMT -5
kan goe zijn da fmh smorgens me het buske gaat en svonds weet ik nie aan gezien vanthie van dienst is om te rijden
|
|
|
Post by svenfmh on May 1, 2005 2:17:55 GMT -5
het was toch wel vet vondk
|
|