|
Post by xframboosyoghurtx on May 1, 2005 2:43:04 GMT -5
*tops* - Fata es ne keer zien - Alexisonfire - amai wat een lijf heeft diene zanger - - Modern life is war - Kevin, Rembrant, Tiffany, Lynn en die ene kerel & Ushi, Marlies en Cecile nog es ne keer zien - long time ago - - xUInityx - from my hands doet het weer - grappige dives, veel mensen zien neergaan - Coheed and Cambria - zalig jamstukske opt einde van de set - - de smoelen van den drummer van Malkovich - het duitse merchmeisje - free tourposter van modern life is war - diene ene dikken dieje divede op modern life is war - amai da was op zijn minst 150 kilo op uwe kop vanuit de sidestage, asde daaronder stond :s - - al bij al toch redelijk geslaagd von ik weeral *flops* - hoe drassig en vuil was die wei? - niemand die u opvangt alsde zotte dives wilt doen - meiske gaat voor mijn neus lopen met de laatste S van From autumn to ashes. dus kocht den deze ne M -> Veeeeel te groot - Fata die geen reflections (& short stories of take her to the music store!) speelt, 25 min te vroeg stopt en al bij al toch maar een zwak vertoon weergeeft. - denken da ge uwe portefuille kwijtzijt, in paniek naar de flikken lopen, dieje als vermist aangeven en 10 min later zien dat uwe portefuille eigenlijk heel de tijd in u tas gezeten heeft. - amai nog nie duur drankgebruik! - 3 bonnekes voor 5 euro -> 2 naar 1 drankske en ne beker en dan rest er u nog 1 drank. - uzelf verbranden aan afgebrande bandjes - geen gsm bereik over bijna heel de wei, camping en bijna heel het stuk van meerhout waar groezrock activiteiten plaatsvonden dankzij Mobistar - de tijd gaat veel te snel voorbij alsde u amuseert.
|
|
|
Post by Forsworn on May 1, 2005 3:04:04 GMT -5
+ The Setup voor de zevende keer zien spelen en tot de constatatie komen dat ik deze band niet beu geworden ben, integendeel, super! + Uitchecken van Malkovich en Modern life is war, vooral dat laatste was een grote verassing. + Meezingshow van Fata. + Weer wat nieuwe merch - Véél te véél volk, véél te groot. Vooral in de merch tent was het stikken. - Het geluid bij het eerste nummer van Fata en hun korte set. - In mijn gezicht vliegende haren tijdens de set van Maroon - 2liter flessen water in de spar gaan halen die op hun beurt op 5 minuten op gedronken moeten worden om dan de volgende band te kunnen meepikken. Btw, wie was die kerel die met de rolstoel de pit inging? Over dedication gesproken... Het was een supercool maar verschrikkelijk zwaar weekend.
|
|
|
Post by iplf on May 1, 2005 4:31:10 GMT -5
+ het weer + de festivalweide --> eindelijk nog es die lekker old school modder... hmm, de festivalzomer is weer begonnen! + de stank in de tenten, zaliggg + de show van Hatebreed + de 2de pit (aka de hardcorepit) op Hatebreed + de collectiviteit tijdes Hatebreed + EKS Maroon EKS + het interview mee Ringworm met nu reeds DE quote van het jaar--> ask et interview heb uitgetypt meer hierover... + de gezellige babbel mee de Ringworm manne... Zelden zo'n relaxte, zo'n sympathieke tuff guys gezien! + De manne van Ringworm die plots allemaal uit et raam gingen kijken om de dude van From Autumn To Ashes uit te lache + The Setup + interview Modern Life Is War + het oeverloze gezever tussen Jimmy en mezelve + Jimmy De Groof mee zen flikkerlampke + de babbels met verschillende mensen + de aankoop van de nieuwe Bloodlined Calligraphy - DE SLECHTE KETCHUP! Die was om te kotsen, SCHAN-DA-LIG - het gebrek aan ontvangst op de wei - de ronduit belachelijke set van FATA: 5 min vroeger beginnen... 20 min vroeger stoppen! Ne playlist van kust men kloten en e volk van trekt me pietje! - het ontbreken van puritan op de set v Hatebreed - de rommelige playlist v Hatebreed - de drukte die er int begin was in de metalmarket... Joe: as ge der binne gaat rond een uur of 3 ist altijd veel beter te doen! - de eerste Hatebreed pit - de slechte verkoop van't zine --> festivalvolk.. 'k had het moete weten
|
|
|
Post by svenfmh on May 1, 2005 5:10:23 GMT -5
ware de Hb pits violent mosh enough voor u?wij hebbe daar toch een paar mooie moves geplaceerd
|
|
|
Post by iplf on May 1, 2005 13:32:17 GMT -5
ware de Hb pits violent mosh enough voor u?wij hebbe daar toch een paar mooie moves geplaceerd zat gij in de voorste of den achterste? den achterste was lekkere violent mosh, de voorste da weetk nie eigelijk... die was stukke groter ma wrschnlk ook veel meer "nuts going on"... allee, 'k weet et nie, den achterste was echt fun! Ma'k snap nog alt nie hoe mensen kunnen moshen op This Is Now en I Will Be Heard... da zijn nu toch echt geen dansschijfkes... mja, zal wel aan mij ligge heb me in alle geval danig geamuseerd bij Maroon en Hatebreed
|
|
|
Post by svenfmh on May 2, 2005 0:54:58 GMT -5
de achterste;)
|
|
|
Post by iplf on May 2, 2005 4:16:56 GMT -5
ah voila, da was den toffe (hebdem? )... Menig danspasje geplaceerd se
|
|
|
Post by OutOfStep on May 2, 2005 6:44:21 GMT -5
+ dag begon met the Setup, ze blazen hevig. + MLIW, ik ben toch wel mee, vetjes, eens duchtig checken + Streetdogs, de vlam erin van begin tot einde, super + Strike Anywhere en Rise Against altijd wel eens leuk om te zien. + Boy Sets fire, leuk om nog eens te aanhoren (vanuit de perstent) vooral de nummers van 'after the eulogy' zorgden voor een kippenvel moment + 7 seconds, weinig volk in de tent, brachten toch wel een vette show (young till I die, When the kids are united,...) + Flogging Molly, het blijft een geweldige band met prachtige nummers, ik zen er zot van. +/- Mad Caddies, Lag Wagon: het zijn leuke bands. +/- Coheed and Cambria, ik ben niet helemaal mee vooral vocaal dan (soms werd het wat irritant) mss moet ik het eens rustig op plaat beluisteren. Muzikaal viel het nog wel mee. Mss lag het aan de vermoeidheid. - Ringworm - Hatebreed: Live vind ik het saai, je hoort 1 nummer en je hoort alles. Ik ben geen groot fan maar kan er best een paar nummer van aanhoren. rest: hangout in de merch tent, hoe warm is het daar wel ni. Setup shirt gekocht. 3 zines gekocht. IPLF welk is de volgende show(s) waar gij aanwezig zijt? Ik zou nog graag een zine willen (i'm a collector ) chillen in de perstent met vers getapte koude drank. Babbels met Dries, Jokke, Stijne, Fille, Jonas (HS), Fuzzy,... modder ...
|
|
|
Post by iplf on May 2, 2005 10:11:34 GMT -5
+ dag begon met the Setup, ze blazen hevig. + MLIW, ik ben toch wel mee, vetjes, eens duchtig checken + Streetdogs, de vlam erin van begin tot einde, super + Strike Anywhere en Rise Against altijd wel eens leuk om te zien. + Boy Sets fire, leuk om nog eens te aanhoren (vanuit de perstent) vooral de nummers van 'after the eulogy' zorgden voor een kippenvel moment + 7 seconds, weinig volk in de tent, brachten toch wel een vette show (young till I die, When the kids are united,...) + Flogging Molly, het blijft een geweldige band met prachtige nummers, ik zen er zot van. +/- Mad Caddies, Lag Wagon: het zijn leuke bands. +/- Coheed and Cambria, ik ben niet helemaal mee vooral vocaal dan (soms werd het wat irritant) mss moet ik het eens rustig op plaat beluisteren. Muzikaal viel het nog wel mee. Mss lag het aan de vermoeidheid. - Ringworm - Hatebreed: Live vind ik het saai, je hoort 1 nummer en je hoort alles. Ik ben geen groot fan maar kan er best een paar nummer van aanhoren. rest: hangout in de merch tent, hoe warm is het daar wel ni. Setup shirt gekocht. 3 zines gekocht. IPLF welk is de volgende show(s) waar gij aanwezig zijt? Ik zou nog graag een zine willen (i'm a collector ) chillen in de perstent met vers getapte koude drank. Babbels met Dries, Jokke, Stijne, Fille, Jonas (HS), Fuzzy,... modder ... Hehe, en ik wil er ook nog eentje van u aanwezige shows: 5-5 Manifest (ik of Jimmy, ben nie zeker) 14-5 Durbuy (ik en Jimmy) 27-5 jh XL mee FMH, SOH da zal et zo wa zijn tot Graspop... Hebde editie 1 al? We hebben er in een onguur hoekje van ons bureau nog enkelen gevonden (lees: teruggekomen van nen distro )
|
|
|
Post by niels on May 2, 2005 10:17:21 GMT -5
kwil ook wel naar manifest, gaat der nog iemand?
|
|
|
Post by iplf on May 2, 2005 11:13:32 GMT -5
kwil ook wel naar manifest, gaat der nog iemand? hier miss, ma vervoer zal wel e prob zijn denkek...
|
|
|
Post by niels on May 2, 2005 15:17:47 GMT -5
trein vanuit leuven naar mechelen ( half uurke ) dan de bus naar daar ergens in de buurt ( nog e kwartierke ) ma is wa ver eig. eh alsde de trein dan nog moet betale
|
|
|
Post by OutOfStep on May 3, 2005 6:13:46 GMT -5
Hehe, en ik wil er ook nog eentje van u aanwezige shows: 5-5 Manifest (ik of Jimmy, ben nie zeker) 14-5 Durbuy (ik en Jimmy) 27-5 jh XL mee FMH, SOH da zal et zo wa zijn tot Graspop... Hebde editie 1 al? We hebben er in een onguur hoekje van ons bureau nog enkelen gevonden (lees: teruggekomen van nen distro ) de eerste heb ik al lang uitgelezen Mss dak naar de XL kom maar ik ben ni zeker. zaterdag zit ik in peer bij NO Fun At All en de 21 ste in JH de Kloemp voor Tod Pole, the Heartaches, Beans en The Briggs,...
|
|
|
Post by iplf on May 3, 2005 9:37:55 GMT -5
trein vanuit leuven naar mechelen ( half uurke ) dan de bus naar daar ergens in de buurt ( nog e kwartierke ) ma is wa ver eig. eh alsde de trein dan nog moet betale hm ja, denk toch da'k skip... moest et nu op 20 min rije zijn... ok... ma ozze pa moet mij ook al kome hale in Durbuy, duss...
|
|
|
Post by iplf on May 3, 2005 9:40:37 GMT -5
Btw, wie was die kerel die met de rolstoel de pit inging? Over dedication gesproken... Op Atreyu was der ook zo ne gast en die had zich geplaceerd, recht voort podium... Echter, as der gestagedived werd kwam ge automatisch volle veeg op hem terecht en dan zat em zich lastig te maken...
|
|