|
Post by Forsworn on Jan 19, 2005 1:20:54 GMT -5
Ik doe mee ! hehe Heeft yves-il ook gezegd waar je zo'n kaart kunt vastkrijgen? Yooo Tuff guy Joris-San
|
|
|
Post by koen on Jan 19, 2005 14:32:14 GMT -5
seg helden laat mij iets weten da moshpitmaster(s)koen en bram ook aanwezig
|
|
|
Post by GrimLock on Jan 20, 2005 13:39:16 GMT -5
bij de betere platenboer..zoals verwacht..
JJ-RECORDS!!!!!!
|
|
|
Post by iplf on Mar 25, 2005 17:19:36 GMT -5
Joris, ge stelt me teleur... "kvin die manne (Hatebreed) nie zo speciaal... sjonge sjonge toch! Beste hard core band op dezen aardbol! en NEEN ze zijn NIET racistisch.. das een of ander gerucht da e kieke ooit heeft verspreid, ma is nie waar... ze zouden zogezegd ook e lieke hebben "kill the black person" ofzoiets... ze hebben enkel "kill an addict" ma da heeft daar weinig mee te maken... advies: ga zeker Hatebreed bezien as ge niks anders te doen hebt... ge gaat weggeblazen worden, zonder twijfel!
|
|
|
Post by Forsworn on Mar 26, 2005 3:15:28 GMT -5
howw ok cv, dan neem ik mijn woorden terug
|
|
|
Post by iplf on Mar 26, 2005 3:57:55 GMT -5
howw ok cv, dan neem ik mijn woorden terug mission accomplished
|
|
|
Post by GrimLock on Mar 26, 2005 4:48:30 GMT -5
mja...als ge nie zo hatebreed-style aangelegd zijt, is da toch goed mogelijk da u da nie aanstaat? hardcore en hardcore is twee... ik ben ook zo gene hatebreed-liefhebber
|
|
|
Post by niels on Mar 26, 2005 5:49:46 GMT -5
mja...als ge nie zo hatebreed-style aangelegd zijt, is da toch goed mogelijk da u da nie aanstaat? hardcore en hardcore is twee... ik ben ook zo gene hatebreed-liefhebber Same here. Is ook niet mijn ding.
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Mar 26, 2005 17:49:27 GMT -5
tickets bij de Giga swing in hasselt!x
|
|
|
Post by iplf on Mar 27, 2005 4:53:06 GMT -5
mja...als ge nie zo hatebreed-style aangelegd zijt, is da toch goed mogelijk da u da nie aanstaat? hardcore en hardcore is twee... ik ben ook zo gene hatebreed-liefhebber mja, as ge enkel into de meer hippe varianten van hc zijt, lijk emo, new school etc, dan gade Hatebreed nie echt goe vinde... Edoch, heel vaak hebben desbetreffende personen nog nooit ne echte hard core (let op de spatie) show gezien, dus u zou wel degelijk kunnen weggeblazen worden... Dus as ge niks te doen hebt: spaart u een eetbonneke uit, gaat na Hatebreed zien en bezorg mij achteraf da eetbonneke, afgesproke?
|
|
|
Post by GrimLock on Mar 27, 2005 15:07:27 GMT -5
I guess that's your opinion. ik dacht dat facedown, once never again, morning again , SOY gewoon plain goeie bands waren...ik was me niet bewust van het feit dat zoiets "mainstream" was of kon zijn en dat zoiets "not done" was.
|
|
|
Post by Forsworn on Mar 27, 2005 15:27:15 GMT -5
Geef mij maar die stuff ipv hatebreed ofzo, maarja iedern zen mening hoor hehe kga ze wel is checken
|
|
|
Post by kristof lir on Mar 27, 2005 15:35:52 GMT -5
kvind hatebreed een schijtband..sorry. een goede productie + wat overacted agressie..won't cut it for me... veel onpersoonlijker kan "hardcore" i.m.o. niet worden, en daar draait het dan toch om...
en ik heb al wat hc shows gezien.. swat
love K
|
|
|
Post by vaderabraham on Mar 27, 2005 16:18:25 GMT -5
ik heb er minder gezien mischien ma kan u zeggen 25 ta life live op ieper noem ik toch wel een dikke hc show
|
|
|
Post by kristof lir on Mar 27, 2005 17:05:53 GMT -5
awel daar geef ik u groot gelijk in 25 ta life, t'is ni mijn ding, maar die mannen waren echt! da was tenminste gemeend wat ze deden, en da kwam dan ook over..(zelfs bij mij?)
love K
|
|