|
Post by booger on Jun 19, 2005 3:51:24 GMT -5
zoals Lou sick of it all vorig jaar in hof ter lo zei:
"who's into emo? we're gonna play an emo song!" boo geroep in het publiek "ANGER IS AN EMOTION" hard gaan
hoe cool blijft sick of it all, SOIA wordt tegenwoordig veel te dikwijls over het hoofd gezien door de "crucial kids" vind ik. ik weet het, ze staan op een punkrocklabel en ze spelen grote festivals ma SOIA is nu eens zo ne band die zich da perfect mag permitteren, en da nie weggelegd is voor veel andere hardcorebands tegenwoordig.
tzelfde geldt voor madball, ik denk da ik ze ondertusse al 10 keer gezien heb, iedere keer op een groot podium, en toch blijven ze mij verbazen!
|
|
|
Post by SEARCHANDDESTROY on Jun 19, 2005 4:06:00 GMT -5
ik ben niet voor het concept emo, maar zoiets vind ik compleet belachelijk.
|
|
|
Post by iplf on Jun 19, 2005 4:53:25 GMT -5
zoals Lou sick of it all vorig jaar in hof ter lo zei: "who's into emo? we're gonna play an emo song!" boo geroep in het publiek "ANGER IS AN EMOTION" hard gaan hoe cool blijft sick of it all, SOIA wordt tegenwoordig veel te dikwijls over het hoofd gezien door de "crucial kids" vind ik. ik weet het, ze staan op een punkrocklabel en ze spelen grote festivals ma SOIA is nu eens zo ne band die zich da perfect mag permitteren, en da nie weggelegd is voor veel andere hardcorebands tegenwoordig. tzelfde geldt voor madball, ik denk da ik ze ondertusse al 10 keer gezien heb, iedere keer op een groot podium, en toch blijven ze mij verbazen! Ze gaan weg van fat Wreck
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 4:54:45 GMT -5
het concept emo wordt tegenwoordig zwaar overdreven...eerst zwaar bejubeld, nu zwaar de grond in geboord, geloof mij, ge leeft hier nog veilig, ik denk dage nie in de US wilt rondlopen kwa emo fella's daar gaat het er echt over! nee wede, wtf? tkan me geen reet schelen, ik ga hier nie aan beginnne
|
|
|
Post by iplf on Jun 19, 2005 4:55:15 GMT -5
het concept emo wordt tegenwoordig zwaar overdreven...eerst zwaar bejubeld, nu zwaar de grond in geboord, geloof mij, ge leeft hier nog veilig, ik denk dage nie in de US wilt rondlopen kwa emo fella's daar gaat het er echt over! nee wede, wtf? tkan me geen reet schelen, ik ga hier nie aan beginnne blame it on Victory!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 5:03:09 GMT -5
blame it on the forecast! en victory, nie zeveren, de heflt van die hun bands zijn ook vette bands hawthorne heights (jah swijsen srry ma hier vss wij van mening) comeback kid atreyu darkest hour dead to fall glasseater Spitalfield Ringworm Sinai Beach taking back sunday anyway over emo gesproken check deze gasten! aiden.org/en zitten op victory
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 5:04:25 GMT -5
+ prenominitions of war nie te vergeten!
|
|
|
Post by iplf on Jun 19, 2005 5:11:06 GMT -5
Goh, nu is et ietske beter trug bij Victory mee releases van BYD, DTF, DH, CK... Ma ongeveer een jaar, anderhalf jaar trug, toen ze veel van dei promosamplers weggaven, da was dus echt wel een dieptepunt ze... 'k Denk da ze toch ingezien hebben da ze nie op emo alleen kunnen teren...
|
|
|
Post by booger on Jun 19, 2005 5:42:06 GMT -5
how effe rechtzetten, deze post is dus gene post tegen emo... ieder zijn ding zeg ik altijd. ik denk da lou wilde zeggen da emo meer zou kunnen betekenen dan gejank over uw ex lief en zelfmoord plegen en heel de reutemeteut.
dit is in eerste instantie een sick of it all appreciation topic!
|
|
|
Post by booger on Jun 19, 2005 5:42:52 GMT -5
en als het over geschminkte kerels gaat, AFI: supercoole band!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 6:10:15 GMT -5
jow, deze band is nie supercool (aiden he), voor de rest big up ivm da emo jank gedoe...god quit that nuts!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 6:10:52 GMT -5
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 19, 2005 6:58:53 GMT -5
da is te cool:) ma had et al gezien:)
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 19, 2005 7:10:20 GMT -5
ben trotse bzitten van 3 SOIA cd's...ben ik nu cool?
|
|
|
Post by xquicknessx on Jun 19, 2005 7:20:19 GMT -5
|
|