|
Post by curbstonexcoffee on Jun 19, 2005 14:24:18 GMT -5
hardcore ofzo?
hebbe we het nu over fashioncore of emo?
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 14:45:58 GMT -5
volgens mij was dieje van de kenneth op mij bedoeld, mak zen da al gewoon...
|
|
|
Post by curbstonexcoffee on Jun 19, 2005 14:50:09 GMT -5
haha late gewoon stoppe met deze crap
|
|
|
Post by jens on Jun 19, 2005 14:55:15 GMT -5
idd voor al degenen die het nog steeds nie doorhadde==>tis ne SOIA-appreciation topic dus gene crap niemeer en start appreciating SOIA! booger heeft zenne titel vn den topic ewa verkeerd gekoze vrees ik jow!
|
|
|
Post by iplf on Jun 19, 2005 14:56:24 GMT -5
awel, as der dan 1 ding pleit voor SOIA, dan is het zeker en vast da ze nog altijd vol overgave on stage staan! respect!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 15:00:04 GMT -5
btw, hebben die dazelfde grapke ook nie gemaakt op resistance tour maarten? ik dacht het wel...
|
|
|
Post by iplf on Jun 19, 2005 15:01:33 GMT -5
btw, hebben die dazelfde grapke ook nie gemaakt op resistance tour maarten? ik dacht het wel... da weetk nie eigelijk... herinner ik mij in alle geval niemeer
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 19, 2005 15:12:21 GMT -5
ik wel..btw iemand de woordspeling al opgemerkt diege kunt maken? WOES into emo
|
|
|
Post by iplf on Jun 19, 2005 15:12:57 GMT -5
ik wel..btw iemand de woordspeling al opgemerkt diege kunt maken? WOES into emo examens it is ;D
|
|
|
Post by OutOfStep on Jun 20, 2005 6:13:02 GMT -5
eerst en vooral: SOIA, Madball, Agnostic Front,... NYHC blaast!
Emo: is niet echt aan mij besteed, er zijn wel bands die invloeden ervan gebruiken die ik kan waarderen en SOMS dig ik zo een emo nummerke wel maar de hele look en alles gaat te ver. Ik heb al genoeg meegemaakt de laatste tijd dat ik ni naar nen hoop gejankt en pessimistische muziek wil luisteren. Een vette hardcore/punk plaat werkt beter. Muziek draait om emotie en kwaadheid is een emotie. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar ik heb natuurlijk ook mijn voorkeuren.
Diene foto, jep das Jeroen van Deviant Projects uit Bunsbeek. Tis ne maat van mij, ik zal hem nog is wa trachten op te voeden haha ;D
groeten Christophe
|
|
|
Post by Joe on Jun 20, 2005 6:29:41 GMT -5
man man, op die foto zijn die gast zn nagels zwart gelakt
als der een ding is waark nie tege kan, dan zijn het mannelijke individuen die nagellak gebruike ma goe, als hij da zelf sjiek vindt...
en kwil eigelijk nie oordele over The Robot Culture totda k ewa muziek gehoord heb...
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 20, 2005 6:45:01 GMT -5
that's the spirit!
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 20, 2005 9:12:46 GMT -5
eerst en vooral: SOIA, Madball, Agnostic Front,... NYHC blaast! Emo: is niet echt aan mij besteed, er zijn wel bands die invloeden ervan gebruiken die ik kan waarderen en SOMS dig ik zo een emo nummerke wel maar de hele look en alles gaat te ver. Ik heb al genoeg meegemaakt de laatste tijd dat ik ni naar nen hoop gejankt en pessimistische muziek wil luisteren. Een vette hardcore/punk plaat werkt beter. Muziek draait om emotie en kwaadheid is een emotie. Ieder zijn ding zeg ik altijd maar ik heb natuurlijk ook mijn voorkeuren. Diene foto, jep das Jeroen van Deviant Projects uit Bunsbeek. Tis ne maat van mij, ik zal hem nog is wa trachten op te voeden haha ;D groeten Christophe Christophe, wat een held
|
|