|
Post by Forsworn on May 31, 2005 14:45:58 GMT -5
Als ge toch zo goed met die kerel kunt opschieten. Praat da dan eens uit z'n kop dat em ons een proces wilt aandoen. Er stond duidelijk aan de ingang: "DE ORGANISATIE IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR GEBEURTELIJKE ONGEVALLEN, DIEFSTALLEN en blablabla". Iedereen die een pit ingaat weet dat het op eigen risico is. Dus geen mama's gebleit erachter als ge pijn hebt... ²
|
|
|
Post by vaderabraham on May 31, 2005 15:02:14 GMT -5
die was naarschijnt toch zo zat als e pijd dus wa wilde dan we zullen die is de leskes van het moshen moeten geven wand .... joewwwww
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 31, 2005 15:29:26 GMT -5
wanT! zeggen we dan zeker? btw waar niemand over spreekt is over de UINITY factor van de show van vrijdag, kwil toch effe zeggen da bij sparkle ik een bende HDS kids rond mij had die allemaal omarmd meezongen, toch wel effe een moment om te zeggen, wow, dudes, we believe in the same nuts!
|
|
|
Post by GrimLock on May 31, 2005 16:40:41 GMT -5
staat dat filmke van nerdy trouwens op fmh -site?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 1, 2005 0:46:44 GMT -5
nee, ma da kan nog wel kome;)
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 1, 2005 6:18:06 GMT -5
|
|
|
Post by iplf on Jun 1, 2005 6:54:08 GMT -5
en da van morning again komt er waarschijnlijk ook dan op zalig sfeer was da op de pot wel ja ;D
|
|
|
Post by Joris on Jun 1, 2005 8:45:12 GMT -5
Yo manne, ff zegge da Christof (of Kristof) nie aant mee moshe was op het moment da hij een mot gehad heeft. Die was juust bocke gaan hale. Mijn zus is dermee naart ziekhuis gegaan, omda hijzelf en z'n vriende allemaal zat ware janruymen.fotopic.net/p15533698.html (tis die rechts met zijn blauw tshirt waar zo'n geel ruit met weetikveel wa opstaat) Kben zelf gene mosher en hou mij vooral aan de kant als ze bezig zijn, vooral bij ne wall of death. Ey manne, vette show! Spijtig dak mij meer moest bezig houde met de moshpit weg te houde dan naar u te luistere. In da opzicht was het de vorige keer in den XL ewa beter vertoeve (ook minder warm toen). Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel volk! janruymen.fotopic.net/p15533706.html -> hoe zot is die foto jong! Greetz van KoaN. B.T.W.: who the f**k was die gast met ne sjaal rond zijne mond? da zag er echt ne 'tuff gaai' uit. Ah ja, die gitarist van Icarian (kgeloof met zijn Ibanez, nie die met zijn Jackson) was gewoon zot! Die leek wel semi-professioneel ofzo... www.koan.tk
|
|
|
Post by Joris on Jun 1, 2005 8:51:19 GMT -5
Kwas nog vergete te zegge : (ja..lange post kweet et) Morge (St. Martinus """"Deluxe"""" - let op de overduidelijke, veelbetekenende vierdubbele haakskes) gaat da iet worde jong. Gaan T.A.I. en Ter Hercke ne freestyle destructive moshpit (?) vorme op Milk Inc en Sylver? We gaan de fluitjes (van wie wast ook alweer? TAI zeker?) veeeeeeeel hore! Misschien ff zelfbescherming meepakke in de vorm van tabasco vermengd met azijn in een spuitbuske als home made pepperspray Greetz www.koan.tk
|
|
|
Post by iplf on Jun 1, 2005 8:59:53 GMT -5
op diene foto: zoek den iplf!
|
|
|
Post by Joris on Jun 1, 2005 9:05:24 GMT -5
ff e vraagske
wie zijt gij, iplf?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 1, 2005 9:14:15 GMT -5
iplf: getraceerd op de foto:) Joe: - wa is er zo speciaal aan die foto die gij zo zot vind? - die 'tuffgaai' volgens u was kenneth - en die gitarist van icarian is super ma nie professioneel alhoewel em da zou kunne zijn
|
|
|
Post by Joris on Jun 1, 2005 9:19:40 GMT -5
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 1, 2005 9:23:33 GMT -5
was waarschijnlijk aan het dromen of het wel echt was ofzo:d haha
|
|
|
Post by Joris on Jun 1, 2005 9:25:48 GMT -5
ja was ook nog mogelijk gij kent mij niemeer e?
|
|