|
Post by GrimLock on Jun 1, 2005 9:26:54 GMT -5
volgens mij was die blik van joris zo ene van: vette boel hier en die van sven meer zo van "you bunch of wussy's, you don't impress me"
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 1, 2005 9:29:35 GMT -5
hahaha ast den dieje is, dan kan ik da best begrijpen, dirty pogo'ers ahahahahah de mannen van schakkebroek/wijer is da zekers? altijd lachen be die manne, khem zo ooit den dimi gehad, dieje kwam buiten tegen mij zeggen toenk daar zat dak het 'een beetje rustiger aan moest doen in de pit' of 'dat hem mij drek es zou tussenpakken' hard mee gelachen tone...
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 1, 2005 9:33:26 GMT -5
TAI vs. TER HERCKE -> wss weer veel gebleit vooraf van toeken hier en toeken daar, en dan daar aangekome, zo braaf als schoothondjes. Drukkerijschool man, da waren de tijden dage echt nog tuff moest zijn of nen toek op u bakkes kreeg wanneer ge maar wou . anyway, milc inc and silver -> xUInitydancecrewx is daar ook nen tuningshow dan morgen? en euhm webcamdemonstraties? ne fruitwinkel met bananen in promotie? Zonnebankstand? Gratis Zwangerschapstesten? of nie? sjonge, wa een 'inside' jokes
|
|
|
Post by iplf on Jun 1, 2005 10:11:27 GMT -5
TAI vs. TER HERCKE -> wss weer veel gebleit vooraf van toeken hier en toeken daar, en dan daar aangekome, zo braaf als schoothondjes. Drukkerijschool man, da waren de tijden dage echt nog tuff moest zijn of nen toek op u bakkes kreeg wanneer ge maar wou . anyway, milc inc and silver -> xUInitydancecrewx is daar ook nen tuningshow dan morgen? en euhm webcamdemonstraties? ne fruitwinkel met bananen in promotie? Zonnebankstand? Gratis Zwangerschapstesten? of nie? sjonge, wa een 'inside' jokes haha, schitterend
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 1, 2005 10:29:33 GMT -5
ja was ook nog mogelijk gij kent mij niemeer e? jawel
|
|
|
Post by Joris on Jun 1, 2005 11:02:20 GMT -5
Ale, das dan straf Zie ik daar verscholen grappe met het Ursula? (buite de tuningshow en de zonnebankstand) We hebbe tenminste al 2 webcamdemonstraties, waarvan 1 met Banana Special, en 1 zwangerschap gehad! En dan zegge da we eigelijk een nonne-school zijn. ;D Kvraag mij trouwes af of die een hare baby nie meepakt morge. Greetz Joris
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 1, 2005 11:44:34 GMT -5
ma de sven heeft een categorie op zich BTG GUY haha hoe zijn we daar toch weer op gekomen ? maj Xstaaayyyyyyy trueeeeeeeeeeX
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 1, 2005 11:44:50 GMT -5
Zie ik daar verscholen grappe met het Ursula? stoem is ter nie da hem ich hie allank gezien
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 1, 2005 11:49:32 GMT -5
wie is joris ?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 1, 2005 11:50:05 GMT -5
joris zeveraers fzoiet
|
|
|
Post by Joris on Jun 1, 2005 12:01:06 GMT -5
eyla eccie das dus zo van die typische COLLEGE-humor (nu benk vijande aant make zuh ). ey, GRAPKE e tis everaerts, en wie zijt gij, vader abraham?
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 1, 2005 12:11:25 GMT -5
PATAT!
niemeer veel van te zeggen vermits het morgen REUNIE nuts is
-> alle ge rijdt toch ook uit het ursula tegen een uur of 4 's avonds fwa?
das echt nen insider, wss ook van voor uwe tijd, ma alsde dieje nie snapt dan moogde gij eigenlijk niemeer opt ursula zitten mateke...
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 1, 2005 12:15:31 GMT -5
ja, man, tursula is toch om grappen bij te maken, kbedoel, khem daar ook gezeten zer, en echt man, lachen die school.
|
|
|
Post by iplf on Jun 1, 2005 12:23:15 GMT -5
PATAT! niemeer veel van te zeggen vermits het morgen REUNIE nuts is -> alle ge rijdt toch ook uit het ursula tegen een uur of 4 's avonds fwa? das echt nen insider, wss ook van voor uwe tijd, ma alsde dieje nie snapt dan moogde gij eigenlijk niemeer opt ursula zitten mateke... stiiieeehhiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee rajk!
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 1, 2005 12:35:47 GMT -5
eyla eccie das dus zo van die typische COLLEGE-humor (nu benk vijande aant make zuh ). ey, GRAPKE e tis everaerts, en wie zijt gij, vader abraham? voor u ist meneer 'big guy' eccie, en ja das typische college humor en als u da nie zint dan hedder pech:d
|
|