|
Post by iplf on May 31, 2005 9:29:14 GMT -5
ALS DER GEBOSSELD MOET WORDEN - ex drukkerijschool crew present - ... spaanse matrakken tegen goedkope prijzen ... ahahahahahha LOL 'k Ga morge nog ne keer aan da ventje vragen wa nu percies ze probleem is en mij eventueel verbaal verdedigen... As em et dan nog nie wil snappen ga'k mij der niemeer druk in maken, ma'k denk wel, das as die ventjes ne vinger naar mij uitsteken, da et nog wel plezant kan worden!
|
|
|
Post by svenfmh on May 31, 2005 9:57:00 GMT -5
Nondedoeme... Vandaag dreigementen gehad van Bart (ben zenne achternaam vergete) vant 4de jaar... dien da altidj opt toilet binnenkomt mee zen mp3-spelerke op en nogal ne grote mond heeft... Moest eigelijk int 5de zitten... Kerel kwam van de morgen zo op mij af: "gij gaat nog pijn hebben jong!" ik der nie op gereageerd... In de kleine speeltijd gingk naar em toe en vroeg ik vriendelijk wa et probleem was... Meneer begon ambetant te doen en zei dak et "straks" wel zou zien... In de middag speeltijd hemk em zien zeveren tege zen TAI-vriendjes en namiddagspeeltijd begon 1 van zen TAI-vriendjes zo te muilen dak ne keer moest afkomen... Nuja, ben gewoon doorgewandeld... Ff over gebabbeld en bleek da die kerel bij velen nie zo geliefd is... Mja, nu weetk nog nie waarover em et heeft... Wrschnlk over die gast diek zen kaak gebroken had, ma dan toch weer nie... Nuja, de komende dagen kunne wel ne keer plezant worden Bart Verbraeken:) niks van aantrekke joh en ja die moet normaal int 5de zitte die kan daar nie tege als ge da zegt:d heb daar LO mee
|
|
|
Post by iplf on May 31, 2005 11:50:55 GMT -5
Bart Verbraeken:) niks van aantrekke joh en ja die moet normaal int 5de zitte die kan daar nie tege als ge da zegt:d heb daar LO mee just, da was em... Die van men klas hadde zen achternaam gezegd ma wast vergeten... Der hadde mij idd ook al een deel gezegd da da bij da ventje veel bla bla is, ma weinig boem boem... ik kijk in alle geval al uit nr morgen
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 31, 2005 12:43:29 GMT -5
hehe, hebde geld op uwe gsm? das altijd stuur alsge kunt zeggen: ik bel al mijn kameraden drek he makker, en ge kunt dan ook nog echt bellen ook
|
|
|
Post by iplf on May 31, 2005 12:44:57 GMT -5
hehe, hebde geld op uwe gsm? das altijd stuur alsge kunt zeggen: ik bel al mijn kameraden drek he makker, en ge kunt dan ook nog echt bellen ook kheb genoeg geld op menne gsm, ma heb die nooit bij nuja, tis maar ne goedkope siemens, dus zou der toch gene indruk mee make bij die TAI mannekes . btw, heb ne keer mee Kristof gebabbeld... fkes paar dinge duidelijk maken : - ik heb hem wel degelijk geshot en geraakt - ik heb hem tevens de breuk toegebracht - de breuk was echter een oogkas breuk, en dus nie de kaak
|
|
|
Post by svenfmh on May 31, 2005 13:01:00 GMT -5
d**n das wel minder
|
|
|
Post by iplf on May 31, 2005 13:01:21 GMT -5
tis ier wel den avond van de ophelderingen :S blijkt da da dreigement nie mee iets van da ongeval te maken heeft ma mee iets wa voor mij persoonlijk is (waarover ik nie ga uitwijden) waar hij geen zaken mee heeft... d**n, die kerel zegt in zen nick: ... en ik breek uw kop! leujk
|
|
|
Post by niels on May 31, 2005 13:02:11 GMT -5
wie weet kunde donderdag namiddag op die sint martinus deluxe meedansen met de TAI vs Ter herke show , als je gaat?
|
|
|
Post by iplf on May 31, 2005 13:05:27 GMT -5
jep, ben de verdere zaken nu aant bespreken mee hem enzo, komt wel in orde
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 31, 2005 13:29:05 GMT -5
nuts dude, das echt wel het slimste wa ge als scholengemeenschap kunt doen: ter hercke en tai samen zetten op een 'feeske' met milc inc en silver... sjonge jonge lang leve de fusie !
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 31, 2005 13:29:44 GMT -5
iemand al opgemerkt da het board van sh* -> nuts maakt ?
|
|
|
Post by vaderabraham on May 31, 2005 13:31:58 GMT -5
jes jes nog voor uje tijd da gij hier op zat ma er waren sjiekeren ,ik ben ze vergeten
|
|
|
Post by svenfmh on May 31, 2005 14:13:37 GMT -5
zoals b i t c h word pregnant dog
|
|
|
Post by Tofke on May 31, 2005 14:37:25 GMT -5
jep, ben de verdere zaken nu aant bespreken mee hem enzo, komt wel in orde Als ge toch zo goed met die kerel kunt opschieten. Praat da dan eens uit z'n kop dat em ons een proces wilt aandoen. Er stond duidelijk aan de ingang: "DE ORGANISATIE IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR GEBEURTELIJKE ONGEVALLEN, DIEFSTALLEN en blablabla". Iedereen die een pit ingaat weet dat het op eigen risico is. Dus geen mama's gebleit erachter als ge pijn hebt...
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 31, 2005 14:45:54 GMT -5
EN TOFKE IS GOD! SO NO SH* (or nuts) WITH GOD! nee khem geen goesting om te quoten. maar tofke heeft gelijk. no nuts man, ik gok ook dak mijn duim weer gebarsten heb, ma ik kom achteraf nie janken bij sadhistory dak geld moe hemmen daarvoor. das u eigen risico, da wete op voorhand, zeverrrrrr, (groot) gezeverrrrrrrr! peacy out amen to that ofzoietsmenmannen martijn PS. hoe vet is nerdy op da filmke van in den xl? en hoe vet die wall of death? en hoe vet is die mosh daarna? (oogverblindend ) (big up voor mij)
|
|