|
Post by Tofke on Jun 4, 2005 6:05:31 GMT -5
omg koekie gaat filosofisch en ik kan nie volgen . Ik bedoelde gewoon met die HDS band. Gij zang, ik drum, Niels heeft toch niks te doen dus die op gitaar... Ok wie wilt er bassen en wie is misschien geinteresseerd in 2e gitaar... Tgaat harde muziek worden, C gestemd, Geen clean stukken, gewoon blazen, denk trial en one king down. Allez we zijn vertrokken... Is hier nu niemand die zich geroepen voelt om bass te spelen. Ge weet dat het extreem gaat worden. Zware moshmoves van Koekie opt podium. Tgaat gewoon hard gaan. Komaan, we doen een paar coole covers. En als we in Herk zouden spelen wede sowieso dat het kot te klein is en dat de boel wordt afgebroken ;D ;D ;D
|
|
|
Post by iplf on Jun 4, 2005 6:22:34 GMT -5
dual-vocalist wil kik wel doen! as de Gunter de meer old-school dinge voor zen rekening neemt en ikke de zwaardere.. no prob
|
|
|
Post by Tofke on Jun 4, 2005 6:53:49 GMT -5
dual-vocalist wil kik wel doen! as de Gunter de meer old-school dinge voor zen rekening neemt en ikke de zwaardere.. no prob Hoe kut zijn groepen met 2 vocals, zang en screams kan ik nog apprecieren ma zo'n dingen als personal vendetta is toch kut jong. Nooit 2 zangers in een groep waar ik speel. En we spelen zeker geen tuffguy...
|
|
|
Post by Joe on Jun 4, 2005 7:26:22 GMT -5
nu ge toch bezig zijt over off-topic stuff :
voelt er iemand zich geroepe om bass te spele in ne rustigere groep? dus geen hardcore, wel rock (hard en soft)...
|
|
|
Post by Tofke on Jun 4, 2005 7:32:05 GMT -5
nu ge toch bezig zijt over off-topic stuff : voelt er iemand zich geroepe om bass te spele in ne rustigere groep? dus geen hardcore, wel rock (hard en soft)... GOD is nooit offtopic. Het ging hier over het optreden van de hds groepjes en over de show van volgend jaar met nieuwe hds groepen dus ik probeer hier een nieuwe hds-groep te beginnen...
|
|
|
Post by kristof lir on Jun 4, 2005 7:41:59 GMT -5
kdenk dat ik maar eens verhuis.....
love K
|
|
|
Post by Joe on Jun 4, 2005 7:42:44 GMT -5
|
|
|
Post by Tofke on Jun 4, 2005 8:19:25 GMT -5
kdenk dat ik maar eens verhuis..... love K Plop komde mee doen ofwa
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 4, 2005 16:18:52 GMT -5
awel ja...volgend jaar opnieuw en wij zorgen dat we tegen dan ne volledig nieuwe set hebben voor te spelen. En spelen dan op die set alles "van de eerste cd " for old times "?
|
|
gxc
TUFF GUY
|
Post by gxc on Jun 5, 2005 3:39:39 GMT -5
dual-vocalist wil kik wel doen! as de Gunter de meer old-school dinge voor zen rekening neemt en ikke de zwaardere.. no prob bedoel je nu da'k zware stukken nie zou aan kunne??
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 5, 2005 4:12:59 GMT -5
ik zou zegge doe e wedstrijdje:p
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 5, 2005 4:47:52 GMT -5
nen grunt conteeeeeeeeeeest ofzoiets! dikke mc battle ziek ook wel zitten
|
|
|
Post by iplf on Jun 5, 2005 5:32:51 GMT -5
nen grunt conteeeeeeeeeeest ofzoiets! dikke mc battle ziek ook wel zitten was gistere op Holland... zo ne rap-contest... ma dan over maatschappelijke problemen enzo en der werd gediscussieerd mee publiek enzo... was wel cool
|
|
|
Post by Tofke on Jun 5, 2005 5:39:05 GMT -5
nen grunt conteeeeeeeeeeest ofzoiets! dikke mc battle ziek ook wel zitten Ik versla ulle sowieso met grunten, screams kan ik wel nie ;D ;D ;D
|
|
|
Post by iplf on Jun 5, 2005 5:42:26 GMT -5
Ik versla ulle sowieso met grunten, screams kan ik wel nie ;D ;D ;D voel ik daar ne gruntkaraoke aankomen op de volgende SHR show?
|
|