|
Post by svenfmh on Jun 2, 2005 0:59:14 GMT -5
BIG GUY UNITY try to beat that;)
|
|
|
Post by Tofke on Jun 2, 2005 4:12:57 GMT -5
|
|
|
Post by GxC on Jun 2, 2005 5:46:32 GMT -5
hoe vet was de FMH show wel niet!!
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 2, 2005 8:55:55 GMT -5
hoe vet was de FMH show wel niet!! Our gratitude goes to cookie
|
|
|
Post by Jakke on Jun 2, 2005 10:06:06 GMT -5
En hoe wast vandaag int Ursula??
Zag politie staan... prul geweest?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 2, 2005 10:08:49 GMT -5
Our gratitude goes to cookie volledig mee akkoord;)
|
|
|
Post by Tofke on Jun 2, 2005 10:46:23 GMT -5
|
|
|
Post by iplf on Jun 2, 2005 11:15:05 GMT -5
En hoe wast vandaag int Ursula?? Zag politie staan... prul geweest? nope, combi stond al klaar... der was prul verwacht etc... nuja, ff update ivm de dreigementen die ik krijg (kwestie van iedereen wa up to date te houden... kan nog plezant worden), vooral Martijn zal dees wel wille hore tijdes Sint-Martinus deluxe, zie'k de Bart voorbijkomen en kgeef em zo ne geweldig irritante flimlach (degenen die mij goe kennen weten da die echt verschrikkelijk irritant is )... fkes later komt de Ronald van THSF bij mij zitten en Bart en 2 (weinig eh?) vriendjes van hme kome wa muilen en stoer doen en dreigen mee da ze mij straks of de komende dagen wel zouden krijgen... Dan heb'k achteraf den Daniel van THSF ingelicht . iet derna was et festijn afgelope en ga ik nr binnen... per toeval liep den Bart langs mij... Hij maar aant zeiken en vanal en zeggen dak moest zwijgen etc... nuja, heb me verbaal nie laten doen... We komen binnen, hij pakt zen tas, ik pak mijn tas en we komen elkaar weer tegen op den trap... em raakte stilaan geƫmotioneerd en ging nu toch over tot e beetje argumenten enzo... nuja, 3 treden voort einde van den trap duwt em mij tege de muur mee dreigement da em mij zou slaan etc... kwimpel da af... en as we boven ware duwt em mij opnieuw tege de muur... em verloor bijna zen zelfbeheersing en raakte geƫmotioneerd... ik zei gewoon: sla mij maar den trap af, doe maar jong... En toen ging em door... na et school heb'k em horen roepen: "Loop maar weg jong, loopt maar weg"... en zo deed ik, haha nuja, das wel volledig off topic, ma kom
|
|
|
Post by iplf on Jun 2, 2005 11:16:12 GMT -5
over kristof: zen operatie was goed verlopen en em zat 's avonds al weer op internet... denk dus wel da et in orde is
|
|
|
Post by Joe on Jun 2, 2005 11:23:37 GMT -5
St. Martinus "deluxe" vondk eigelijk vooral saai. Da was wel grappig toen ineens bijkans iedereen erges hene ging, waar eigelijk nix te zien was Ma toen we wegginge ware ter daar een deel op nen auto aant springe terwijl den auto aant rijde was ? Weet iemand wa daar gaande was?
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 2, 2005 11:44:04 GMT -5
der gee nie bij gelachen worden, als dieje u nog es aan raakt laat me iet weten, der gee nie bij gelachen worden zeg ik u! ex-drukkerijschool present neger! ;D
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 2, 2005 11:52:33 GMT -5
wat een louche zaken:d
|
|
|
Post by GxC on Jun 2, 2005 12:04:39 GMT -5
over kristof: zen operatie was goed verlopen en em zat 's avonds al weer op internet... denk dus wel da et in orde is ik kreeg dit mailtje van hme vandaag ""Met mij is het ondettussen prima. Ik kan mijn examens meedoen zonder problemen dus dat is al een opluchting en werchter komt ook al niet meer in het gedrang( nog grotere opluchting)""
|
|
gxc
TUFF GUY
|
Post by gxc on Jun 2, 2005 12:05:44 GMT -5
ast nu es ferm maskes waren zou'kt nog cool gevonden hemme
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 2, 2005 15:15:48 GMT -5
jama jama , cookie, ik denk dat er kwestie vrouwelijk volk nie te klagen viel de vrijdag.
wij heeft trouwens onze demo nog niet?
we gaan die topic hier ne keer op het rechte pad trekken. Ik heb anders wel ne keer zin in ne "27 th of may, reunion of MOSH" - show...nie?
|
|