|
Post by Forsworn on Jun 2, 2005 15:24:05 GMT -5
mm een reunie show na vijf dagen lijkt me wat vroeg
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 2, 2005 16:44:47 GMT -5
JORIS JONG, het zijn trouwens exames!!! ik bedoelde ergens in de zomer...of na de zomer...
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 2, 2005 16:51:13 GMT -5
joris nie zagen en mij ne pm sturen ivm dieje versterker!
|
|
|
Post by GxC on Jun 3, 2005 4:37:54 GMT -5
ene keer per jaar nen HDS chapter show zal al wel genoeg zijn zekers... net voor de eind examens net zoals dit jaar zoda iedereen met een stevige portie energie in de examens gegooid kan worden
dus the HDS chapter 2 binne een zo'n 360 dagen met hopelijk een nieuwe lading HDS bands!
G
|
|
|
Post by Tofke on Jun 3, 2005 7:51:09 GMT -5
ene keer per jaar nen HDS chapter show zal al wel genoeg zijn zekers... net voor de eind examens net zoals dit jaar zoda iedereen met een stevige portie energie in de examens gegooid kan worden dus the HDS chapter 2 binne een zo'n 360 dagen met hopelijk een nieuwe lading HDS bands! G Wanneer beginnen we ;D ;D ;D
|
|
gxc
TUFF GUY
|
Post by gxc on Jun 3, 2005 8:03:02 GMT -5
voor ons ist leven een groot examen jongen ofzo....
|
|
|
Post by Tofke on Jun 3, 2005 8:30:42 GMT -5
omg koekie gaat filosofisch en ik kan nie volgen . Ik bedoelde gewoon met die HDS band. Gij zang, ik drum, Niels heeft toch niks te doen dus die op gitaar... Ok wie wilt er bassen en wie is misschien geinteresseerd in 2e gitaar... Tgaat harde muziek worden, C gestemd, Geen clean stukken, gewoon blazen, denk trial en one king down. Allez we zijn vertrokken...
|
|
|
Post by niels on Jun 3, 2005 9:50:07 GMT -5
nieuw gitaar in de zomer, als da vakantiewerk nu door gaat
en jo we kunnen in bets repeteren
;-D
|
|
|
Post by Tofke on Jun 3, 2005 10:17:35 GMT -5
nieuw gitaar in de zomer, als da vakantiewerk nu door gaat en jo we kunnen in bets repeteren ;-D Tuurlijk repeteren we in bets thuis staat gewoon alles...
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 3, 2005 10:37:49 GMT -5
bets city...home of the tuffest
|
|
gxc
TUFF GUY
|
Post by gxc on Jun 3, 2005 11:27:21 GMT -5
omg koekie gaat filosofisch en ik kan nie volgen . Ik bedoelde gewoon met die HDS band. Gij zang, ik drum, Niels heeft toch niks te doen dus die op gitaar... Ok wie wilt er bassen en wie is misschien geinteresseerd in 2e gitaar... Tgaat harde muziek worden, C gestemd, Geen clean stukken, gewoon blazen, denk trial en one king down. Allez we zijn vertrokken... ahaaaa
|
|
|
Post by niels on Jun 3, 2005 11:33:33 GMT -5
just! ik dacht in men achterhoofd weer aan diene verhuis ma da zal wel nog ff duren d8 ik
|
|
|
Post by Tofke on Jun 3, 2005 13:55:15 GMT -5
just! ik dacht in men achterhoofd weer aan diene verhuis ma da zal wel nog ff duren d8 ik Den verhuis gaat gelukkig nie door. M'n ouders zien het nie meer zitten ;D. Ik gelukkig want het zou een heel miserie meegebracht hebben. Btw nieuw gitaar. Iets opt oog al?
|
|
|
Post by Sassi on Jun 3, 2005 15:22:17 GMT -5
Ja tofke , koekie, gips, ... als ge een professionele panfluitspeler zoekt?
|
|
|
Post by bettes on Jun 3, 2005 15:26:50 GMT -5
om toch mar bij het topic te blijven en om mijne status es e wa op te krikken na een week afwezigheid op het board (stoeme blok): Na al dat gezeik van gebroken kaak en al dieje nest: Ik wil de klok gerust e weekske trugdraaie. Het was gewoon af
blokt ze nog
|
|