|
Post by booger on Jun 14, 2005 15:12:31 GMT -5
naar aanleiding van ne post uit een andere topic...
the first step is een van de weinige youth crew bands die ik echt waardeer. het enthousiasme en de echtheid druipten er gewoon vanaf.
ik heb ze deze zomer 2 keer gezien, en da zal ik nie snel vergeten. het waren 2 van de meest intense shows die ik ooit heb meegemaakt.
1 keer in een bloedheet lintfabriek: harde show vol singalongs en stagedives, minor threat coverke en na de set nog een project X cover door a step apart uit holland (zeker checken) hard gaan noemen ze da.
2de keer in de frontline te gent, alweer een harde show, niet zo hard als int lintfabriek maar toch... micro volle veeg op mijn oog gehad, mijne coolste dive ooit gedaan (saltoke) veel singalongen, weinig ninja/karate/kung-fu moshmoves, zo zou het meer moeten zijn dancefloor justice!
yoooo
-kurt
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 14, 2005 15:17:26 GMT -5
The first step.. Ik heb ze helaas nog niet kunnen zien, maar hoe vet is youthcrew wel niet. Tegenwoordig is het wel minder hoewel buiten Truexcolors enzo dan. Ik dacht daarstraks nog aan een band, van superlang geleden, herinnert iemand zich leeway?
|
|
|
Post by booger on Jun 14, 2005 15:50:16 GMT -5
leeway is toch gene youthcrew? trekt hard op de cro mags!
kmoet da dringend ens beter checken, thnx for the reminder!
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 14, 2005 15:57:27 GMT -5
leeway is toch gene youthcrew? trekt hard op de cro mags! kmoet da dringend ens beter checken, thnx for the reminder! Geen youthcrew maar wel supervet! props! Btw nu we toch in redelijk youthcrew achtige stijl zitten, cookie, ging ge dit jaar nu naar Posi numbers ?
|
|
|
Post by OutOfStep on Jun 15, 2005 2:06:44 GMT -5
The first step doet me aan battery denken of was dat stand & fight?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 15, 2005 4:52:19 GMT -5
stand & fight ook wel sjikke dinges;)
|
|
|
Post by iplf on Jun 15, 2005 6:24:17 GMT -5
zou de Joris al die bands downloade of effectief kope?
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 15, 2005 6:46:01 GMT -5
the first step zalig heb een lieke op sampler staan hoe hard is het nummer only the diehard remain van battery en niet te vergeeten youth of today staaaaaaay troeeee
|
|
|
Post by Tofke on Jun 15, 2005 7:17:31 GMT -5
Battery, het heeft altijd iets meer gehad dan andere oldschoolgroepen voor mij. Zelfde met Up front. Kweet nog goed toen ik Battery live ging zien in As. Zalige show, zeker toen ze de young till i die cover deden. Volk ging gans zot. Ook cool dat de zanger van d**nation AD er zat (het zijn dan ook broertjes). Ik kan me wel nie meer herinneren wat er in het voorprogramma speelde. Spijtig wel...
|
|
gxc
TUFF GUY
|
Post by gxc on Jun 15, 2005 9:53:16 GMT -5
leeway is toch gene youthcrew? trekt hard op de cro mags! kmoet da dringend ens beter checken, thnx for the reminder! Geen youthcrew maar wel supervet! props! Btw nu we toch in redelijk youthcrew achtige stijl zitten, cookie, ging ge dit jaar nu naar Posi numbers ? nopes geen geld.... tenzij gij trakteerd
|
|