C
Tuff Girl
|
Post by C on Jun 14, 2005 4:51:31 GMT -5
Bwaah, ik kan érgens nog wel begrijpen dat iemand daar niets in hoort. Allez, naar sommige HC of screamonummers moet ik écht een paar keer opnieuw luisteren voor ik ze goed vind, voor ik er iets speciaals in ontdek...
Ma hmmm, techno, da kan ik nog 10x horen, da is ALTIJD tzelfde. Correct me if I'm wrong, ma daaar zit pas niks van diepte in...
X
|
|
|
Post by Tofke on Jun 14, 2005 4:56:42 GMT -5
Achja zolang iedereen zich maar amuseert, ist goe...
|
|
|
Post by iplf on Jun 14, 2005 6:02:53 GMT -5
Bwaah, ik kan érgens nog wel begrijpen dat iemand daar niets in hoort. Allez, naar sommige HC of screamonummers moet ik écht een paar keer opnieuw luisteren voor ik ze goed vind, voor ik er iets speciaals in ontdek... Ma hmmm, techno, da kan ik nog 10x horen, da is ALTIJD tzelfde. Correct me if I'm wrong, ma daaar zit pas niks van diepte in... X in tehcno kan in mijn ogen evegoe diepte zitten... 't hangt gewoon af van de principes en idealen en weetikveel van de maker... As ge kijkt naar Lash... Daar zit idd NIKS in... Ma as ge dan kijkt naar Groove Armada (nu nie echt techno...) dan hoorde wel da die mensen toegewijd mee hun muziek bezig zijn en daar ook echt keiveel tidj insteken en gewoon goei dingen maken... Ook al vinden bepaalde mensen da nie goe...
|
|
|
Post by Tofke on Jun 14, 2005 6:08:16 GMT -5
Bwaah, ik kan érgens nog wel begrijpen dat iemand daar niets in hoort. Allez, naar sommige HC of screamonummers moet ik écht een paar keer opnieuw luisteren voor ik ze goed vind, voor ik er iets speciaals in ontdek... Ma hmmm, techno, da kan ik nog 10x horen, da is ALTIJD tzelfde. Correct me if I'm wrong, ma daaar zit pas niks van diepte in... X in tehcno kan in mijn ogen evegoe diepte zitten... 't hangt gewoon af van de principes en idealen en weetikveel van de maker... As ge kijkt naar Lash... Daar zit idd NIKS in... Ma as ge dan kijkt naar Groove Armada (nu nie echt techno...) dan hoorde wel da die mensen toegewijd mee hun muziek bezig zijn en daar ook echt keiveel tidj insteken en gewoon goei dingen maken... Ook al vinden bepaalde mensen da nie goe... Ik denk dat diepte hier vooral van toepassing is op inhoud van de tekst en muziek. Iedereen is uiteindelijk toegewijd bezig met z'n muziek en steekt er veel tijd in. Ander zou ge nergens komen. Dus das nie echt een waarde die specifiek in de muziek wordt gestoken. En tis zeker geen vanzelfsprekendheid dat als ge er veel tijd enzo insteekt dat mensen het perse goed moeten vinden eh...
|
|
|
Post by iplf on Jun 14, 2005 6:18:37 GMT -5
in tehcno kan in mijn ogen evegoe diepte zitten... 't hangt gewoon af van de principes en idealen en weetikveel van de maker... As ge kijkt naar Lash... Daar zit idd NIKS in... Ma as ge dan kijkt naar Groove Armada (nu nie echt techno...) dan hoorde wel da die mensen toegewijd mee hun muziek bezig zijn en daar ook echt keiveel tidj insteken en gewoon goei dingen maken... Ook al vinden bepaalde mensen da nie goe... Ik denk dat diepte hier vooral van toepassing is op inhoud van de tekst en muziek. Iedereen is uiteindelijk toegewijd bezig met z'n muziek en steekt er veel tijd in. Ander zou ge nergens komen. Dus das nie echt een waarde die specifiek in de muziek wordt gestoken. En tis zeker geen vanzelfsprekendheid dat als ge er veel tijd enzo insteekt dat mensen het perse goed moeten vinden eh... ik denk da heel veel acts veel tijd en moeite steken in het maken en verkopen van ene product, nie zozeer in het maken en spelen van muziek... 't Is da verschil waark op doelde .
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 14, 2005 6:38:21 GMT -5
ik blijf erbij in SOMMIGE techno en consoorten zit ook wel diepte en passie,en is zeker niet 10x hetzelfde:)
|
|
|
Post by desassi on Jun 14, 2005 8:15:17 GMT -5
svekke = technoboy haha jow!
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 14, 2005 8:17:55 GMT -5
ga nie te ver e joh:p btw mijn sterren zijn mooier:d
|
|
|
Post by stijne on Jun 14, 2005 9:03:41 GMT -5
'ozze pa vindt Opeth ook maar wa gebrul en lawaai...'
Geeft em dan is d**nation ipv deliverance!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 14, 2005 11:20:33 GMT -5
alle sterrekesgevecht!
|
|
|
Post by stijne on Jun 14, 2005 12:01:49 GMT -5
en techno is cool! vooral detroit techno! hard!
|
|
|
Post by iplf on Jun 14, 2005 12:12:34 GMT -5
'ozze pa vindt Opeth ook maar wa gebrul en lawaai...' Geeft em dan is d**nation ipv deliverance! 't Was Demon Of The Fall
|
|
C
Tuff Girl
|
Post by C on Jun 14, 2005 12:35:18 GMT -5
Ok, dan nuanceer ik mijn uitspraak maar tot de allerplatste vorm van techno, kwestie van hier geen vijanden te maken:p
En 'veel tijd in steken' in muziek is relatief hé. Iemand kan op een paar minuten een deuntje vinden waar de mensen twee jaar later nog mee in hun hoofd zitten. Maar of dat dan goéd is, is nog maar de vraag, hé.
X
|
|
|
Post by iplf on Jun 14, 2005 12:39:08 GMT -5
Ok, dan nuanceer ik mijn uitspraak maar tot de allerplatste vorm van techno, kwestie van hier geen vijanden te maken:p En 'veel tijd in steken' in muziek is relatief hé. Iemand kan op een paar minuten een deuntje vinden waar de mensen twee jaar later nog mee in hun hoofd zitten. Maar of dat dan goéd is, is nog maar de vraag, hé. X zijde gij Celine?
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 14, 2005 13:01:30 GMT -5
" Nee ket, ties Cecieele , putain "
|
|