|
Post by MychildrenMybride on Jun 12, 2005 15:28:28 GMT -5
Den bo (EX-maat) heeft de volgende schandelijke uitspraak gemaakt over HC
"Der zit gewoon geen gevoel in die muziek.Das PUUR LAWAAI"
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 12, 2005 15:30:12 GMT -5
Valt te zien uit welk standpunt ge Hardcore bekijkt, voor mijn bomma is het inderdaad lawaai. Voor mij is het veel meer dan dat, gevoel passie energie leven enzovoort.. Haha keep the nuts going! quote rick ta life: hardcore rules!
|
|
|
Post by .frommyhandsHC. on Jun 12, 2005 18:51:45 GMT -5
openminded jonge?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 13, 2005 0:58:09 GMT -5
mijn ma is zo ook , da's maar lawaai ma als ik da nu es graag hoor dan is da goe voor die
|
|
|
Post by OutOfStep on Jun 13, 2005 4:50:53 GMT -5
Hardcore ain't no noise pollution! of was da rock'n'roll
|
|
|
Post by bettes on Jun 13, 2005 5:25:08 GMT -5
Da s weeral allemaal een kwestie van smaak en ik dacht daar nie over te discussiëren viel... Toch wil ik meedelen da ter wel degelijk gevoel in zit moehaahaaa
|
|
|
Post by iplf on Jun 13, 2005 5:29:01 GMT -5
mja, smaak... maybe, ma volges mij gaat zo'n discussie niemeer over smaak... ozze pa vindt Opeth ook maar wa gebrul en lawaai.... Terwijl da Opeth een van de meest getalenteerde bands is mee enige naambekendheid... Opeth IS goed, of ge ze nu goed vindt of nie... en zo is da ook wel bij een deel hc-bands... OK, da iemand Terror of Hatebreed bestemt als rommel, daar kan'k nog inkomen... 't Is nu nie bepaald extreem technisch... ma ne band lijk TDEP bvb...
|
|
|
Post by Tofke on Jun 13, 2005 5:37:28 GMT -5
mja, smaak... maybe, ma volges mij gaat zo'n discussie niemeer over smaak... ozze pa vindt Opeth ook maar wa gebrul en lawaai.... Terwijl da Opeth een van de meest getalenteerde bands is mee enige naambekendheid... Opeth IS goed, of ge ze nu goed vindt of nie... en zo is da ook wel bij een deel hc-bands... OK, da iemand Terror of Hatebreed bestemt als rommel, daar kan'k nog inkomen... 't Is nu nie bepaald extreem technisch... ma ne band lijk TDEP bvb... Tis nie omdat iemand de meest getalenteerde mens is dat die daarom voor iedereen het talentvolst overkomt eh. Zelfde geldt met genialiteit. Genialiteit en gek zijn ligt heel dicht bij elkaar en dus wat voor de 1 als geniaal wordt beschouwd is voor een ander de reinste onzin. Kijk maar naar de 2e wereldoorlog met Dolfke... (Waarmee ik nu nie wil beweren dat Hitler geniaal was)
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 13, 2005 6:24:37 GMT -5
mja, smaak... maybe, ma volges mij gaat zo'n discussie niemeer over smaak... ozze pa vindt Opeth ook maar wa gebrul en lawaai.... Terwijl da Opeth een van de meest getalenteerde bands is mee enige naambekendheid... Opeth IS goed, of ge ze nu goed vindt of nie... en zo is da ook wel bij een deel hc-bands... OK, da iemand Terror of Hatebreed bestemt als rommel, daar kan'k nog inkomen... 't Is nu nie bepaald extreem technisch... ma ne band lijk TDEP bvb... TDEP is mss wel technisch ma daarom nog nie goed voor iedereen, tis nie echt mijn ding
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 13, 2005 13:02:44 GMT -5
ale ik hem mijne pa al zo ver gekregen dat reaching forward bij hem er nog door kan
joewwww
|
|
|
Post by jakkepix on Jun 13, 2005 13:04:07 GMT -5
:-) Ik vind trance/carnavalhouse/boenkcover-toestanden aka Dj Dm in Xl ook PUUR LAWAAI... En daar valt nie over te discuciëren...
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 13, 2005 13:07:22 GMT -5
hie hed em e punt
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 13, 2005 13:33:41 GMT -5
pas op techno kank soms nog wel appreciëre
|
|