|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 4, 2005 16:48:39 GMT -5
dude, time to introduce that pic to the funtime board... watch out xfillex!
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 5, 2005 2:49:45 GMT -5
muziekschool klinkt wel wa dom , ma tis een supergoei basis
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 5, 2005 3:04:10 GMT -5
muziekschool klinkt wel wa dom , ma tis een supergoei basis inderdaad
|
|
|
Post by Tofke on Jun 5, 2005 5:51:35 GMT -5
1) sparkle vs this.day.forward...bwa...mssn een beke...ma toch nie helemaal. Meer rockend, inderdaad, meer structuur, mssn wel. Ma ik denk dat de chaos meer slaat op de freaky-er rifkes en het gebruiken van maten die niet voor de hand liggend zijn. 7/8's...d**n boy...Ik ben mij erin aan het verdiepen...voorlopig nog 6/8...ma ik doe mijn best. Als ge de oude cd van this.day.forward er eens bijneemt. Transient effect of light on the water. Dan hoort ge wel heel goed invloeden. Hoe grappig was het toen da hier thuis extreem hard opstond, koekie komt binnen en vraagt wow nieuw nummers van sparkle al opgenomen ofwa? Mijne dag was goed ;D ;D ;D Over maten. Tis allemaal zo moeilijk nie. Gewoon tellen is de boodschap. En een 6/8e maat is nu toch wel de basis eh. Da zit bijna in ieder lieke van poison the well. Nerdy als groot voorbeeld. En in zoveel ander liekes. De kunst vind ik altijd om een 6/8e stuk nie te laten klinken als ne wals. Hard spelen in 6/8e is cool Da 7/8e stuk is ook maar gekomen omdat ik toen aan spelen was met maten. We hadden ook een lieke met 5/4e ma da hebben we uiteindelijk weggesmeten aangezien 5/4e klinkt alsof ge continu fout aant spelen zijt ;D
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 5, 2005 6:31:39 GMT -5
and then this screamers mind went sick...and everybody starts making fun of him...
|
|
|
Post by Joe on Jun 5, 2005 14:02:22 GMT -5
Da mp3'ke op hun site nu (Out Of Sync) is echt wel sjiek e. Zo hoork ze graag
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 5, 2005 14:07:17 GMT -5
I WILL NOT BOW DOWN! ;D
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 5, 2005 14:21:47 GMT -5
MY HEART MY MIND MY SOUL
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 7, 2005 3:01:52 GMT -5
Ik vind muziekschool iets heel interessant omdat ge nie beperkt zijt tot 1 genre muziek, zodat ge elders ook inspiratie kunt halen, maar ik heb in mijn 21ste jaar geen zin meer om daaraan te beginnen. En vroeger, toen het er wel de moment voor was, had ik nooit de allures om muziek te spelen. zelfs toen we een half jaar met serenity fails bezig waren, had ik nog nie de allures om fulltime gitarist te zijn. ik was een noodoplossingen tot we ne andere gitarist hadden gevonden. zodat ik kon overstappen naar vocals...en zie nu...het spel is op zeep.
|
|
|
Post by sven on Jun 7, 2005 3:39:39 GMT -5
haha:d
|
|