|
Post by Forsworn on Jun 4, 2005 4:16:11 GMT -5
laten we eerlijk zijn, welke band zorgt ervoor dat wij in deze dagen op het podium staan in en rond herk? indeed ik denk da SOH zowa de grootste inspirtatieband was voor ons, niet? degene die je de kriebel gaven van dude, daar wil ik ook staan! inderf**kINGdaad, ik weet het nog goed eerste keer dat ik ze zag ooit in tijl denk ik, ergens eind 2002.
|
|
|
Post by Tofke on Jun 4, 2005 4:17:48 GMT -5
Vernieuwend zou ik niet echt zeggen vroeger, twas metalcore he, redelijk 'in' die tijd. Pas op, da hoeft ook helemaal niet, wij zijn ook niet van plan te vernieuwen . Maar bij de nieuw nummers gaan ze meer de iets chaotisere tour op en laten ze de metalcore achter hun denk ik.. nuja tofke zal er meer van weten en het blijven mijn helden haha ! Ach vernieuwend tis zo'n groot woord. Sparkle doet gewoon wat ze graag doen. Wat ge zegt dat we vroeger minder chaotisch waren dan nu vind ik wel nie waar. Kvind de nieuw nummers meer structuur hebben en rockender. Vroeger was het gewoon simpeler, maar toen streefden we meer naar chaotische toestanden. Dat doen we nu niet meer. De nieuwe nummers zouden wat in de genre van it dies today en as i lay dying zijn. Maar we zien wel wat het geeft. Goeie bands waar we graag mee worden vergeleken. Oude Poison the well, This.Day.Forward, SkyCameFalling... ge kent de dingen wel
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 4, 2005 4:21:48 GMT -5
Ach vernieuwend tis zo'n groot woord. Sparkle doet gewoon wat ze graag doen. Wat ge zegt dat we vroeger minder chaotisch waren dan nu vind ik wel nie waar. Kvind de nieuw nummers meer structuur hebben en rockender. Vroeger was het gewoon simpeler, maar toen streefden we meer naar chaotische toestanden. Dat doen we nu niet meer. De nieuwe nummers zouden wat in de genre van it dies today en as i lay dying zijn. Maar we zien wel wat het geeft. Goeie bands waar we graag mee worden vergeleken. Oude Poison the well, This.Day.Forward, SkyCameFalling... ge kent de dingen wel Inderdaad, kben benieuwd naar de full
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 4, 2005 4:30:18 GMT -5
was da nie hunne tweede/derde show ergens? met die blacklights toen onder hun woorden? hahahaha de 'voorbereidingen' daarvan martijn tegen els flossie 'zeg waar is daan' els: dies weer naart wc twee minuten later 'en yves' els: ah ja, euhm, dies ook ergens rond het wc denk ik dan zijn ze aant spelen ziek ineens de koen het podium opvliegen naar tofke toe...en een handje met ne stok in da blijft doorslaan op nen snaire en een been da boven ne floor uitsteekt...hehe tofke zijn krukske het begeven (ok toch de pootjes ingeklapt) en daar laag hem op zijne rug met de benen omhoog. haahhaaaha, sjonge, de waren de tijden ... en dan in de witte non in hasselt supergrappig, half uur discussie hoe alles in de severi-mobiel moet, uitladen, terug inladen, terug inladen, terug uitladen en ne crowdsurf van de jo, amai, daar zenk nog nie goe van... btw. hoe graag wil ik es in den tijl spelen want wa ne coole zaal is da!?
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 4, 2005 5:23:18 GMT -5
alleen spijtig da ge in de tijl het moete hebben van de scene tesenderloo en herk wand diest zelf is ook geene vette meer mijn eeste sparkle show, was ook ons eerste optreden me all out en daar nog is boven op mijn eerste show op zich man hoe heb ik toen nie zitten kijken wa er gebeurde joew
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 4, 2005 6:01:11 GMT -5
Ach vernieuwend tis zo'n groot woord. Sparkle doet gewoon wat ze graag doen. Wat ge zegt dat we vroeger minder chaotisch waren dan nu vind ik wel nie waar. Kvind de nieuw nummers meer structuur hebben en rockender. Vroeger was het gewoon simpeler, maar toen streefden we meer naar chaotische toestanden. Dat doen we nu niet meer. De nieuwe nummers zouden wat in de genre van it dies today en as i lay dying zijn. Maar we zien wel wat het geeft. Goeie bands waar we graag mee worden vergeleken. Oude Poison the well, This.Day.Forward, SkyCameFalling... ge kent de dingen wel das het beste wa ge kunt doen, gewoon muziek make die ge graag maakt en er plezier in hebbe
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 4, 2005 6:26:08 GMT -5
das het beste wa ge kunt doen, gewoon muziek make die ge graag maakt en er plezier in hebbe A-men!
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 4, 2005 6:27:05 GMT -5
seg vanthie, sebiet exame joh:p btw mnne marshall is binne e bij jnr
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 4, 2005 9:33:44 GMT -5
seg vanthie, sebiet exame joh:p btw mnne marshall is binne e bij jnr Joris vanthienen : uitslag 8e jaar muziekacadamie : 81 procent! Oeh yeah NERD! haha
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 4, 2005 11:43:54 GMT -5
wa ne gek ik heb nooit meer gehaald als 75 haha:d strever:d
|
|
|
Post by Joe on Jun 4, 2005 14:13:34 GMT -5
bij mijn trompet gaat het e pak minder worde ze...
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 4, 2005 16:29:40 GMT -5
1) sparkle vs this.day.forward...bwa...mssn een beke...ma toch nie helemaal. Meer rockend, inderdaad, meer structuur, mssn wel. Ma ik denk dat de chaos meer slaat op de freaky-er rifkes en het gebruiken van maten die niet voor de hand liggend zijn. 7/8's...d**n boy...Ik ben mij erin aan het verdiepen...voorlopig nog 6/8...ma ik doe mijn best.
2)muziekexames...da's los aan mij voorbij gegaan. Ooit de allures gehad om ook gitaar les te gaan volgen. Ma da's hier 20 minuten op een week...man man, daar begin ik nog nie aan. Da's genoeg om mijn gitaar uit te pakken en te stemmen. En dan kost da ook nog ne keer stukken van mensen. We'll keep it fully autodidactisch!
3)heeft er iemand nog een doos inspiratie op overschot bij zijn thuis? want ik zit voor de moment zwaar zonder. Langs de andere kant heb ik dan nog wel 2 maanden eer we aan nieuw materiaal kunnen beginnen, maar toch...
4)veel geluk met de exames 5)wie na de zomervakantie bands zoekt voor ne show->Serenity Fails, at your service
6) edit: is er buiten moshpit master ook nog ne status "Sing-a-long master"? want ik ben nie echt zo moshpit gericht...hoewel...hoewel...vorige week was ik anders goed op dreef
|
|
|
Post by Joe on Jun 4, 2005 16:36:21 GMT -5
sja jong, daar ligt het voordeel als ge muziekschool hebt gedaan..hoe dom het ook lijkt. Ge kent maatsoorte, en ge weet wa note ge speelt. Da laatste is heeel belangrijk bij solo en weetikveel wa nog!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 4, 2005 16:41:53 GMT -5
srry dude, I would even own that one! remember dieje op sparkle op mijn kniekes opt publiek...too bad people, I'm the master of everything! ;D haha!
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 4, 2005 16:43:37 GMT -5
*geeuw*...achja...sjans dat de bettes nie aan de kant ging...anders staken uw kniekes ergens halverwege uw ribbekas an konden er daadwerkelijk zoals voorspeld "tainkes geteld worden"
|
|