|
Post by xframboosyoghurtx on May 2, 2005 15:16:46 GMT -5
maarten got nothin' when I pop my .44 outta my left inna pocket...he'll be beggin' not to win tha hat!
|
|
|
Post by iplf on May 3, 2005 9:11:33 GMT -5
er staat ook tuffste dus maarten kan ook wel eens in aanmerking komen en er zit genoeg mosh int nieuw lieke hell yeah dendjie btw, iemand Martijn gezien bij Hatebreed, ikke nie ze? Hij verkoos C&C... Over mosh gesproke
|
|
|
Post by Tofke on May 3, 2005 11:39:59 GMT -5
hell yeah dendjie btw, iemand Martijn gezien bij Hatebreed, ikke nie ze? Hij verkoos C&C... Over mosh gesproke Touché ;D ;D ;D
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 3, 2005 11:47:14 GMT -5
hee der iemand de maarten zien diven? neeje ik denk het nie he, hee der iemand maarten flikflakskes zien doen? neeje ik denk het nie, heeft er iemand de maarten karate kicks zien doen? neeje ik denk het nie he? heet der iemand de maarten met zijn armen zien slaan gelijk een vod alsof hem een boke me sjokko smeert? ik denk het wel ja
|
|
|
Post by svenfmh on May 3, 2005 11:59:56 GMT -5
heb em helemaal nie gezien:d
|
|
|
Post by iplf on May 3, 2005 12:03:55 GMT -5
heb em helemaal nie gezien:d voila se! Ik heb ook helemaal geen behoefte om te stoefen mee hetgeen ik allemaal kan en nie kan
|
|
|
Post by Tofke on May 3, 2005 12:22:16 GMT -5
hee der iemand de maarten zien diven? neeje ik denk het nie he, hee der iemand maarten flikflakskes zien doen? neeje ik denk het nie, heeft er iemand de maarten karate kicks zien doen? neeje ik denk het nie he? heet der iemand de maarten met zijn armen zien slaan gelijk een vod alsof hem een boke me sjokko smeert? ik denk het wel ja Ik heb u vooral als een janet op uw kont zien kloppen terwijl ge divede tijden alexisonfire...
|
|
|
Post by iplf on May 3, 2005 12:34:15 GMT -5
Ik heb u vooral als een janet op uw kont zien kloppen terwijl ge divede tijden alexisonfire... nuja, tis dan ook Alexisonfire... Da zal der wel bijhoren zekerst?
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 3, 2005 15:51:12 GMT -5
hhahaha alexisonfire, wa ne show, en iedereen dit gay dus den deze mee op kop
|
|
|
Post by GxC on May 4, 2005 2:26:19 GMT -5
ATTN iplf hoe kun je met een bijnaam als in peace living freak nu zo voor violent mosh zijn?? ergens klopt er toch iets niet... en XframboosyoghurtX...wanneer verval je? flikflaks zijn niet cool! niet in een pit en zekers niet van een podium ps: here we go...DOING IT THE OLD SCHOOL STYL!!! ;D
|
|
|
Post by iplf on May 4, 2005 9:03:24 GMT -5
ATTN iplf hoe kun je met een bijnaam als in peace living freak nu zo voor violent mosh zijn?? ergens klopt er toch iets niet... en XframboosyoghurtX...wanneer verval je? flikflaks zijn niet cool! niet in een pit en zekers niet van een podium ps: here we go...DOING IT THE OLD SCHOOL STYL!!! ;D violent dancing wil nie zeggen violent tov de anderen eh Vraag et maar na, de mensen die ik al mee menne violent mosh echt heb geraakt zijn op een hand te tellen... Bij Hatebreed ene vol op zen scheenbeen geshot ma mij meteen enkele malen geëxcuseerd, en terecht! Hij aanvaardde ze, ook terecht 'k Heb nog iet gevonde voor de show, mak zeg et lekker toch nie
|
|
|
Post by svenfmh on May 4, 2005 10:21:33 GMT -5
zolang het maar cool is, en wie de klak wilt moet er ook iets voor doen e
|
|
|
Post by iplf on May 4, 2005 10:50:42 GMT -5
zolang het maar cool is, en wie de klak wilt moet er ook iets voor doen e Hell Yeah! Ik wil de klak, en dna ga'k der mee tennisse, hoe cool is da btw, hebt ge slechts 1 klak late drukken of meerdere?
|
|
|
Post by svenfmh on May 4, 2005 11:20:07 GMT -5
1 om weg te geve en we gaan er misschien nog laten bij make om gewoon te verkopen
|
|
|
Post by iplf on May 4, 2005 11:34:53 GMT -5
1 om weg te geve en we gaan er misschien nog laten bij make om gewoon te verkopen kost die weggeefklak dan nie superveel?
|
|