|
Post by Forsworn on Jun 20, 2005 15:34:04 GMT -5
even een YOT appreciation topic.. Heeft iemand die eigenlijk ooit live gezien? Of moete we dan echt bij de old rats gaan kijken . BREAK DOWN THE WALLS
|
|
|
Post by jens on Jun 20, 2005 15:35:07 GMT -5
tofke zal ze wel meegemaakt hebbe want dieje heeft tog alles al meegemaakt joow!
|
|
|
Post by Tofke on Jun 20, 2005 15:39:22 GMT -5
Nope nooit meegemaakt. Ze hebben ne reunie gedaan op Graspop ofzo ma daar was ik nie bij. YOT heeft in 89 ofzo in belgie gespeeld. Toen was ik 9
|
|
|
Post by jens on Jun 20, 2005 15:40:56 GMT -5
ok ja dan ist u vergeve jow
|
|
gxc
TUFF GUY
|
Post by gxc on Jun 20, 2005 15:46:20 GMT -5
ze hebben vorig jaar idd op graspop gespeeld... twas cool om het eens te zien maar von het niet super verkeerde plek voor zo'n band! op dour schenen ze echter wel super geweest te zijn
de band waar ik vroeger in speelde had de naam gestolen van een nummer van hun...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wake up and live Wake up and live your life see what there is to see I won't sit around all day cause life means more to me wake up and live so many kids content to sleep their lives away but I'm gona try to make the most out of this day wake up and live it takes some motivation It takes some love for life why just sit complacent and let life pass you by boredom is a choice I choose not to make unlock that door, strive for more there's a better path to take WAKE UP AND LIVE breath every breath WAKE UP AND LIVE until my death WAKE UP AND LIVE so much to do WAKE UP AND LIVE all of you c'mon, open your eyes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by booger on Jun 20, 2005 15:47:19 GMT -5
youth of today, ik heb de fuss nooit begrepen.
leve de bad brains
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 20, 2005 15:47:46 GMT -5
YOT, die teksten, hoe hard zijn die
If the world was flat i would grind the edge;)
|
|
|
Post by booger on Jun 20, 2005 15:54:27 GMT -5
pas op, ik kom hier niet claimen dat YOT ne slechte band is. ik bedoel, ze hebben ne enorme impact gehad op wat hardcore vandaag is. maar het heeft me nog nooit echt superhard kunnen bekoren.
geef mij maar bad brains en cro-mags!
|
|
|
Post by xquicknessx on Jun 20, 2005 15:55:05 GMT -5
ik hebbet toch meer voor judge dan mike judge amaai coolste trucker ooit!
|
|
|
Post by booger on Jun 20, 2005 15:55:46 GMT -5
ik hebbet toch meer voor judge dan mike judge amaai coolste trucker ooit! als ik ne neger was zou ne welgemeende "WORD" nu wel op zijn plaats zijn
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 20, 2005 15:56:59 GMT -5
true, judge is cool, btw er schiet me net zoiets te binnen en nog wel een belgische (weliswaar iets latere) trots : SPIRIT OF YOUTH
|
|
|
Post by xquicknessx on Jun 20, 2005 15:58:05 GMT -5
spirit of yout vind ik wel cool enkel dat die dude zijn stem soms wat eentonig wordt
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 20, 2005 15:59:55 GMT -5
jow das inderdaad wel waar, op de split met one king down vind ik ook dat ze redelijk hetzelfde blijft, op colors that bleed klinkt hem nog een pak cooler vind ik, zal aan de opnamekwaliteit liggen. Btw die gitarist dominiek, ik was ooit bij diene zijn thuis in kortrijk, en serieus 4 gibsons zijn niet overdreven, zotten. Nu vraagt ge u af, hoe kom ik bij die dude zijn thuis, het grootste toeval ooit dus, ik zocht iets voor effecten, dus zo een line 6 POD, en die kerel verkocht dat, ik wist begot niet wie het was dus wij naar de vlaanders gereden, kom ik daar aan en als we weg gaan zegt die da em nog in ne band speelt en twee gratis cd's meegekregen, respect voor soy
|
|
|
Post by xquicknessx on Jun 20, 2005 16:01:26 GMT -5
nog altyd een van de sterkste metalcore bands vind ik sinai beach om het over iets totaal anders te hebben
|
|
|
Post by desassi on Jun 20, 2005 17:14:38 GMT -5
indd, hoe goed is sinai beach eigenlijk .. judge mja, daar hebbik gemengde gevoelens bij soms wat te traag naar mijn zin, maar nummers zoals bringin' it down maken dat dan weer goed ! jow
|
|