|
Post by GrimLock on Jun 17, 2005 17:41:51 GMT -5
elke dag in leuven skaten met de studerende HDS-mensen? Om 16.00h stipt tot 16.30h(soms ietske later) aan het basketpleintje... in de week de curb ingewaxt...glijd mooi vette moves iedereen aan het doen: *hannes met de popshovits (lekker hoog,front, back, nolie,wa ge maar wilt) en voorbereidend op de vert->vert-kickflips voor op de coping te lande *Simon met de hoge ollies en heelflips, smith(wel nog ma ene keer geland), proberen mijne tailslide na te doen *koen raikie met de fakie 50/50,180 uit(nog ma ene keer geland) kickflips, 50/50 en nog zoveel meer *Daan met de dubbele kickflips, 180kickflips,360flips(ook fakie) en poging tot frontside180flip, ma hij doet iets anders, ma niemand weet juist wa *koenxjans met de ollies, powerslides, fakie shovits tot morgen, simon,hannes,koenxjans,koen ryken,daan !!! voor weer een toffe sessie edit: simon zegt juist dat de mannen voor het weekend naar huis zijn...morgen gaan simon en ik dus alleen skaten, wel pas om 17.00want ik heb examen om 13.00. daaaaaaaaaaaaaag dimitri
|
|
|
Post by iplf on Jun 18, 2005 2:11:06 GMT -5
Hoe fel krijg ik den indruk da heel wa mensen een moord zouden begaan om in H-d-S te wonen?
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 18, 2005 2:16:47 GMT -5
hoe hard zou gij de indruk kunnen krijgen da ik een moord zou begaan om in Leuven te studeren.
|
|
|
Post by Tofke on Jun 18, 2005 3:49:47 GMT -5
Leuven, ik woon er heel graag. Zeker met het mooie weer. Terraskes doen op de oude markt. Het enige nadeel. Tis zo ver van Herk
|
|
|
Post by GrimLock on Jun 18, 2005 4:04:45 GMT -5
en dan de echte reden waarom skaten op het basket pleintje zo fijn is:
wa een fienen!!!!! Man man man man man... hoe dan ook... als ge maar ontspanning hebt
|
|
C
Tuff Girl
|
Post by C on Jun 18, 2005 6:11:39 GMT -5
Leuven is Thé City . Zo op alle vlakken nét goed.
|
|
|
Post by desassi on Jun 18, 2005 6:14:24 GMT -5
en dan te weten dat C eigenlijk al in heverlee woont
|
|
|
Post by vaderabraham on Jun 18, 2005 6:19:24 GMT -5
ma een lekker platelands dorp als loksbergen en veel ander heeft toch ook iets een waar unity gevoel hebt ge daar ge kent iedereen en iedereen kent u en ge moet nie ver rijden voor u kameraad op te zoeken , zalige plekskes om de kamperen ,........ kort om boeren dorpen ruuuulen !!! joew
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 18, 2005 6:34:53 GMT -5
jow SPALBEEK dan... iedereen kent u, iedereen kent elk boerke hier, iedereen weet hier van Studio 54, dit dorp is lachen man!
|
|
C
Tuff Girl
|
Post by C on Jun 18, 2005 6:42:18 GMT -5
Ik zou doodgaan op het platteland Hoe verstikkend lijkt me dat.
|
|
|
Post by desassi on Jun 18, 2005 6:48:05 GMT -5
leven scherpenheuvel ! hier kunt ge maximum op 100 meter van u vrienden wonen of ge zit al in een ander dorp jow!
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 18, 2005 6:48:46 GMT -5
elke dag in leuven skaten met de studerende HDS-mensen? Om 16.00h stipt tot 16.30h(soms ietske later) aan het basketpleintje... in de week de curb ingewaxt...glijd mooi vette moves iedereen aan het doen: *hannes met de popshovits (lekker hoog,front, back, nolie,wa ge maar wilt) en voorbereidend op de vert->vert-kickflips voor op de coping te lande *Simon met de hoge ollies en heelflips, smith(wel nog ma ene keer geland), proberen mijne tailslide na te doen *koen raikie met de fakie 50/50,180 uit(nog ma ene keer geland) kickflips, 50/50 en nog zoveel meer *Daan met de dubbele kickflips, 180kickflips,360flips(ook fakie) en poging tot frontside180flip, ma hij doet iets anders, ma niemand weet juist wa *koenxjans met de ollies, powerslides, fakie shovits tot morgen, simon,hannes,koenxjans,koen ryken,daan !!! voor weer een toffe sessie edit: simon zegt juist dat de mannen voor het weekend naar huis zijn...morgen gaan simon en ik dus alleen skaten, wel pas om 17.00want ik heb examen om 13.00. daaaaaaaaaaaaaag dimitri heb ooit wa gekund ma ben er niemeer echt goe in ik kon: ollie, kickflip, heelflip, 180, kickflipbodyvarial, boardslide *tha easy sjit*
|
|
|
Post by saajman on Jun 18, 2005 6:53:27 GMT -5
*Simon met de hoge ollies en heelflips, smith(wel nog ma ene keer geland), proberen mijne tailslide na te doen dimitri toch wel grappig dan da ik die tailslide voor u had eh wie doet dan eigenlijk wie na *Dimi met zijn frontflips of wat het ook mag wezen vette shizzle daar begin ik nog nie aan om na te doen
|
|
|
Post by desassi on Jun 18, 2005 7:03:18 GMT -5
pff ik kan ook van gene zak nimeer skaten jong vroeger kon ik nog wa dingen zoals ... kickflip, 180 kickflip, big spin, heelflip, varial ... en wa grinds en gaps maar nu manman
|
|
|
Post by Forsworn on Jun 18, 2005 8:09:22 GMT -5
ik heb gisteren mijn varial kickflip en tweedecks ollie geland voor een herbeginner niet slecht haha
|
|