|
examens
Jun 15, 2005 10:52:30 GMT -5
Post by Tofke on Jun 15, 2005 10:52:30 GMT -5
Da was omdat moons en geuns achterneven zijn die al jaren vlammende ruzie hebben en omdat ze nie tegelijk door de deur van de leraarskamer konden...
|
|
|
examens
Jun 15, 2005 12:59:06 GMT -5
Post by iplf on Jun 15, 2005 12:59:06 GMT -5
Da was omdat moons en geuns achterneven zijn die al jaren vlammende ruzie hebben en omdat ze nie tegelijk door de deur van de leraarskamer konden... just, hem'k idd iet van opgevange... ma dien eeft ook ooit Schreurs wille verleide eh...
|
|
|
examens
Jun 15, 2005 13:41:37 GMT -5
Post by svenfmh on Jun 15, 2005 13:41:37 GMT -5
als ter een ding is wak nie kan ist van buite lere, en hoe hard stinkt duits en alle andere tale wel nie niks zo easy as talen... behalve Duits dan... Vandaag vroeg Lambeens (lkr Engels) bij mond exame Engels mij om wa uitleg te geven over et magazine... Ze had ne keer ne mail van mij gehad voor e werkske en daar stond in: editor [die jebbïs]... achteraf zei ze: "waar de mond van vol is, loopt het hart van over"... Nuja, morgen wetenschappen, das heel wa moeilijkere kak... Combinatie van fys, chem en bio... ma maar 2 uurkes in de week omda wij zogezegd nie wetenschappelijk aangelegd zijn... Is idd ook zo, ma das gvd os moeilijkste vak... die cursus is evedik as ons hoofdvakken... @sven: kweet nie of ge Mas al hebt... Ma as ge nie van vanbuite leren houdt, hoop ik da ge Mas nooit krijgt jong! Zelfs ik (ik doe niks liever as dingen letterlijk leren) krijg et der nei in... ik vind alle tale moeilijk behalve engels, hoe makkelijk:)dan hoopk dak dieje mas nie gn hebbe
|
|
|
examens
Jun 15, 2005 14:21:42 GMT -5
Post by xframboosyoghurtx on Jun 15, 2005 14:21:42 GMT -5
wede wa nog es een leerkrachten waren? - RACHEL DELCOUR - OYEN - WILFRIED (my god i had a shower) RASKIN - HELGA (mevrouw ik hem heeeeeel veel uitleg nodig) THEUNIS - OLIVIA (open de haaaaakjeus, duuuubelle puuunt) (hoe heette die nu nog weer) - GEYPENS (pasop ofk bij u neus af he jong!) - en dan die dikke die nederlands gaf, hoe heette die weer, kan da OCTA MEEKERS geweest zen??? goh! - nja en daar colaerke, gijbels, heelt legion anciencs bij enzoewe kgan eerlijk zijn, die nieuwe lichting ursula leerkrachten, kvin ze maar nix...echt nie, de goeie ouwe tijden...de chrysotmossen vant zesde jaar met moppen over jacquelin vant kuiskot! die tijden...die zijn lang vervlogen in herk, zeg da ik het zeg! en btw! DANNY DE CLERCK HEEFT ALTIJD GELIJK! en dieje goeie ouwe tijd da hugo spooren en ons annie nog respectievelijk directeur en onderdirectrice waren, God dank de mensheid voor Hugo Spooren, wat een man! den tijd dak bij flip das, an dendas, fre vercammen, maarten raemakers, anne catherine enzoewe in de klas zat, de dagen dak bij daan witters en bij wouter vandermassen (heette dieje nu zo met zijne achternaam), raf vandikkelen en companie in de klas zat! laten we deze topic omdopen tot de : strafste schoolverhalen topic!
|
|
|
examens
Jun 15, 2005 14:26:39 GMT -5
Post by xframboosyoghurtx on Jun 15, 2005 14:26:39 GMT -5
den tijd da pijpkes en ne sjaal tussen de tanden vant skelet steken int bio lokaal nog cool was en de tijden da stephen preys suske werd genoemd en gerry vanhaemel dieje van den trap een heel verdieping naar beneden gooide en ze dieje bij sinterklaas met drie man van zijn bank moesten lostrekken, de tijden da ge nog opdrachten MOEST uitvoeren bij sinterklaas voor u nic nacskes en ge ne gang kon doorkruipen op u kniekes en da er touwketrek werd gespeeld op de speelplaats en alle turnzakken die int school waren blivjen hangen gewoon op nen hoop op de speelplaats werden gegooid!!!
|
|
|
examens
Jun 15, 2005 14:35:34 GMT -5
Post by svenfmh on Jun 15, 2005 14:35:34 GMT -5
dezer tijd wordt er alleen nog mar gevochte v
|
|
|
examens
Jun 15, 2005 14:44:46 GMT -5
Post by xframboosyoghurtx on Jun 15, 2005 14:44:46 GMT -5
bij ons gevoetbalt op de voetbalplein tussen de piste tussen ursula en ter hercke, en daarna gevochten...ieeel soms
|
|
|
examens
Jun 15, 2005 19:23:20 GMT -5
Post by Tofke on Jun 15, 2005 19:23:20 GMT -5
wede wa nog es een leerkrachten waren? - RACHEL DELCOUR - OYEN - WILFRIED (my god i had a shower) RASKIN - HELGA (mevrouw ik hem heeeeeel veel uitleg nodig) THEUNIS - OLIVIA (open de haaaaakjeus, duuuubelle puuunt) (hoe heette die nu nog weer) - GEYPENS (pasop ofk bij u neus af he jong!) - en dan die dikke die nederlands gaf, hoe heette die weer, kan da OCTA MEEKERS geweest zen??? goh! - nja en daar colaerke, gijbels, heelt legion anciencs bij enzoewe kgan eerlijk zijn, die nieuwe lichting ursula leerkrachten, kvin ze maar nix...echt nie, de goeie ouwe tijden...de chrysotmossen vant zesde jaar met moppen over jacquelin vant kuiskot! die tijden...die zijn lang vervlogen in herk, zeg da ik het zeg! en btw! DANNY DE CLERCK HEEFT ALTIJD GELIJK! en dieje goeie ouwe tijd da hugo spooren en ons annie nog respectievelijk directeur en onderdirectrice waren, God dank de mensheid voor Hugo Spooren, wat een man! den tijd dak bij flip das, an dendas, fre vercammen, maarten raemakers, anne catherine enzoewe in de klas zat, de dagen dak bij daan witters en bij wouter vandermassen (heette dieje nu zo met zijne achternaam), raf vandikkelen en companie in de klas zat! laten we deze topic omdopen tot de : strafste schoolverhalen topic! Wie denkte dat theunis getraind heeft eh ;D... Ik weet nog goed. 4e middelbaar. Theunis een jong blaadje dat 1 van haar eerste lessen engels kwam geven int ursula. Onervaren en jong, ideaal dus. Ze had een open bloeske aan met ne redelijk diepe uitsnijding. Ik snapte ff iets nie goe dus ik zeg mevrouw kunde ff komen. Ze komt tegenover mij staan en buigt gewoon gelijk een knipmes over mijn bureau uit. Ik ben mijne uitleg aant doen en ineens vangt m'n oog de diepe uitsnijding op. Madam is hare uitleg aant doen terwijl ik aant genieten ben van hare kante witte bh en de lichaamsdelen die erbij horen. Joachim (ex-mosher, die hier menig kid nog een lesje kan leren int moshen) zit langs mij en valt vant lachen van z'n stoel. Theunis heeft zolang dak nog int ursula gezeten heeft altijd hoge kraagskes gedragen...
|
|
|
examens
Jun 16, 2005 4:33:32 GMT -5
Post by xframboosyoghurtx on Jun 16, 2005 4:33:32 GMT -5
Haha, waarom overkomt die situatie nu net elke leerling die mannelijk is enooit les gehad heeft van helga theunis? sjonge jonge, ik weet nog goe da flip das 5 keer op een les uitleg kwam vragen en elke keer bekan met ne paal in zijn broek zat , tweede jaar, we waren toch zo jong en onbevangen...vooral de lessen met string leiden tot uitspraken als, 'jama mevrouw, wat daar nu opt bord staat is toch moeilijk om te begrijpen leg da aub nog es uit?'
|
|
|
examens
Jun 16, 2005 6:35:37 GMT -5
Post by Joe on Jun 16, 2005 6:35:37 GMT -5
hehe, khad dit jaar theunis...spijtig da ze zwanger was a) dik buikske b) vervangster kga es lere yo
|
|
|
examens
Jun 16, 2005 6:56:44 GMT -5
Post by SEARCHANDDESTROY on Jun 16, 2005 6:56:44 GMT -5
GEDAAAN
|
|
|
examens
Jun 16, 2005 7:13:31 GMT -5
Post by iplf on Jun 16, 2005 7:13:31 GMT -5
de persoon achter u uitleg late vragen, waardoor da Inge Casters of ons Helg tussen de banken doormoest ne zich dan moest bukken, was ook nie bepaald ambetant ... btw, tis Olivia Michiels! just wetsch gehad... heb maar ingevuld wa ik wist... ben wel door ... next one is aardrijkskunde... strak ne keer beginne
|
|
|
examens
Jun 16, 2005 8:16:23 GMT -5
Post by Tofke on Jun 16, 2005 8:16:23 GMT -5
Michiels van Aarderijkskunde, geen mis mieke ma een tang van een wijf. Schoofs da was nog eens een bom van e wijf. Ma ik denk dat gelle die nooit hebt gekend. En waar is den tijd dat Grosemans en Vrancken nog jong waren
|
|
|
examens
Jun 16, 2005 8:31:09 GMT -5
Post by xframboosyoghurtx on Jun 16, 2005 8:31:09 GMT -5
SCHOOFS?! amai die had al tetten van haar eigen maat, ma toen die zwanger was! gvd! da hadde moeten meemaken! nja en olivia en haar brazilie avonturen, die leiden ook naar dingens zoals fotos in bikini, die er OEPS! tussenkwamen en dna dinges, grosemans in hare jongen tijd met haar fris poepke en haar krullekeks
|
|
|
examens
Jun 16, 2005 9:05:30 GMT -5
Post by Joe on Jun 16, 2005 9:05:30 GMT -5
Kvind Grosemans der nog altijd berraa goe uitzien. en dan die haar les afleide....en dan maar lache e... en dan in Londen....zaaalig en onze wilfried... de man die iedereen die hem nooit gehad heeft ne saaie piet vindt... ma de echte rebel schuilt eronder (hij hoopte trouwes da ze ginge vechte bij ursula deluxe) die dikke van nederlands, kdenk da ge mia bonneux voorhebt.
|
|