|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 16, 2005 12:49:26 GMT -5
zeg kenneth, hou es op met uzelf te beschrijven als schoonheidsideaal he makker, o ja nie vergeten, afgeschoten, veel te kleine, iron maiden shirts! + 50 scene points for you darling wilde echt te ver gaan, koopt u dan ne roze polo gelijk mij, pastelkleurkes zijn HIP!
|
|
|
Post by jens on Jun 16, 2005 13:59:15 GMT -5
ik vraag me af of ge de misfits nog echt live kunt zien. Ge kunt zo Jerry only misfits gaan zien ma da is naart schijnt toch nie hetzelfde... idd op de affiche staat wel "misfits" ma in feite krijgt ge zowa ne "allstarmisfitstributeband feat. Jerry Only" Kgeloof da de line-up was: Jerry only + Marky ramone (verbeter mij als ik de verkeerde ramone heb genomen ) en dan ook nog Dez van black flag denk k Dus niet zo echt de gehele moeite meer waard lijkt me ps. hoe zalig is de Danzig-periode van misfits?
|
|
|
Post by Tofke on Jun 16, 2005 15:55:04 GMT -5
Idd tis zoiets. die kerel van de ramones erbij (tis zelfs gene originele ramones als ik me nie vergis). Ze spelen ook een paar ramones liekes dacht ik. Da optreden van the misfits (de echte weliswaar ma wel nie met danzig daar ben ik nog net jong genoeg voor) zal me toch bijblijven. Ik heb nog nooit zo'n drumstel gezien. Die kerel had de grootste bassdrum ooit met grote pinnen op. En die gebruikte precies 2 bassdrummen op elkaar als floor. Zo had en er dan ene links staan en ene rechts. En maar geven op da ding eh . En dan doyle, em kon zo in ne frankensteinfilm meespelen. Het enige kut waren die gasten met hun leren jassen en ultralange pinnen erop in het publiek. Ik had bij momenten echt schrik om een oog kwijt te spelen...
|
|
|
Post by jens on Jun 17, 2005 8:55:56 GMT -5
Idd tis zoiets. die kerel van de ramones erbij (tis zelfs gene originele ramones als ik me nie vergis). Ze spelen ook een paar ramones liekes dacht ik. Da optreden van the misfits (de echte weliswaar ma wel nie met danzig daar ben ik nog net jong genoeg voor) zal me toch bijblijven. Ik heb nog nooit zo'n drumstel gezien. Die kerel had de grootste bassdrum ooit met grote pinnen op. En die gebruikte precies 2 bassdrummen op elkaar als floor. Zo had en er dan ene links staan en ene rechts. En maar geven op da ding eh . En dan doyle, em kon zo in ne frankensteinfilm meespelen. Het enige kut waren die gasten met hun leren jassen en ultralange pinnen erop in het publiek. Ik had bij momenten echt schrik om een oog kwijt te spelen... hoe veel te vroeg ben ik geboren? nja das weer een puntje op mijn "to do"-lijst da nooit gevuld gaat worden helaas
|
|
|
Post by Tofke on Jun 17, 2005 9:05:03 GMT -5
Idd tis zoiets. die kerel van de ramones erbij (tis zelfs gene originele ramones als ik me nie vergis). Ze spelen ook een paar ramones liekes dacht ik. Da optreden van the misfits (de echte weliswaar ma wel nie met danzig daar ben ik nog net jong genoeg voor) zal me toch bijblijven. Ik heb nog nooit zo'n drumstel gezien. Die kerel had de grootste bassdrum ooit met grote pinnen op. En die gebruikte precies 2 bassdrummen op elkaar als floor. Zo had en er dan ene links staan en ene rechts. En maar geven op da ding eh . En dan doyle, em kon zo in ne frankensteinfilm meespelen. Het enige kut waren die gasten met hun leren jassen en ultralange pinnen erop in het publiek. Ik had bij momenten echt schrik om een oog kwijt te spelen... hoe veel te vroeg ben ik geboren? nja das weer een puntje op mijn "to do"-lijst da nooit gevuld gaat worden helaas Te vroeg?
|
|
|
Post by jens on Jun 17, 2005 9:37:59 GMT -5
hoe veel te vroeg ben ik geboren? nja das weer een puntje op mijn "to do"-lijst da nooit gevuld gaat worden helaas Te vroeg? excuus ik ben zo ontgoocheld dak zelfs niemeer logisch kan redeneren uiteraard bedoelde ik dat ik te laat geboren ben excuses voor eventuele ongemakken jow
|
|
|
Post by Tofke on Jun 17, 2005 9:40:43 GMT -5
Achja ik denk soms ook zo'n dingen. Soms denk ik van was ik maar vroeger geboren. Zodat ik black sabbath enzo kon meemaken. En soms denk ik van was ik maar 10 jaar later geboren ma da is toch zeker nie voor de muziek dan
|
|
|
Post by jens on Jun 17, 2005 9:47:02 GMT -5
haha ik zal hierover best maar niet men fantasie de vrije loop laten? neenee iedere leeftijd heeft wel zen voordelen (sommige meer as andere)
|
|
|
Post by curbstonexcoffee on Jun 17, 2005 15:22:34 GMT -5
zeg kenneth, hou es op met uzelf te beschrijven als schoonheidsideaal he makker, o ja nie vergeten, afgeschoten, veel te kleine, iron maiden shirts! + 50 scene points for you darling wilde echt te ver gaan, koopt u dan ne roze polo gelijk mij, pastelkleurkes zijn HIP! roze polo's zijn niet fashion ter nis nog altijd een verschil tusse fashion en gay
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on Jun 17, 2005 16:12:05 GMT -5
oogschaduw is gay
|
|
|
Post by SEARCHANDDESTROY on Jun 17, 2005 17:02:44 GMT -5
dudepregnant doges zijn gewoon mongool
make up bij kerels, belachelijk
en al de rest van de attributen en kleren van de dudepregnant doges ook.
my two cents
|
|