|
Post by Forsworn on Jun 5, 2005 14:47:01 GMT -5
|
|
|
Post by niels on Jun 5, 2005 15:20:46 GMT -5
die clean voice doet me zo aan ptw denken
zalig liedje nonetheless
|
|
|
Post by Tofke on Jun 5, 2005 15:51:53 GMT -5
|
|
|
Post by kristof lir on Jun 5, 2005 16:37:38 GMT -5
okd super , kheb de split aan joris verpatst... trial is zowat de hardste hardcoreband ooit, niet qua muziek enz, maar gewoon qua emotie.. ik heb nooit een band geweten die het zo goed op schijf heeft weten leggen..amai
|
|
|
Post by SEARCHANDDESTROY on Jun 6, 2005 0:21:08 GMT -5
trial is zowat de hardste hardcoreband ooit, niet qua muziek enz, maar gewoon qua emotie.. ik heb nooit een band geweten die het zo goed op schijf heeft weten leggen..amai desalniet temin dat trial een megacoole band is, zijn er qua emotie twee bands, en voor mij één zeker die er bovenuit steekt. nl, American Nightmare en CARRY ON.
|
|
|
Post by Tofke on Jun 6, 2005 0:21:43 GMT -5
okd super , kheb de split aan joris verpatst... trial is zowat de hardste hardcoreband ooit, niet qua muziek enz, maar gewoon qua emotie.. ik heb nooit een band geweten die het zo goed op schijf heeft weten leggen..amai Joris en ik waren het er over eens dat One king down na bloodlust revenge nie veel goeds meer gedaan hebben. Dus die split stelt weinig voor tegenover Bloodlust revenge. Trial is idd hard. Die teksten manmanman. Agressief en gepassioneerd. Zalig gewoon. En dan die singalong stukken op die cd en die drum
|
|
|
Post by Tofke on Jun 6, 2005 0:23:05 GMT -5
desalniet temin dat trial een megacoole band is, zijn er qua emotie twee bands, en voor mij één zeker die er bovenuit steekt. nl, American Nightmare en CARRY ON. American Nightmare vinnek maar niks uiteindelijk. En zeker nie meer toen ze Give up the ghost waren... Carry on nog eens checken. Das ook al weer 5 jaar geleden...
|
|
|
Post by SEARCHANDDESTROY on Jun 6, 2005 0:24:20 GMT -5
Trial is idd hard. Die teksten manmanman. Agressief en gepassioneerd. Zalig gewoon. En dan die singalong stukken op die cd en die drum amai ²!<br> dien drum, echt hoe goe is da opgenomen?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 6, 2005 0:48:56 GMT -5
voel ik daar een nieuwe fmh cover aankomen
|
|
|
Post by SEARCHANDDESTROY on Jun 6, 2005 0:52:11 GMT -5
gade ook den hitler speech gebruike?
|
|
|
Post by svenfmh on Jun 6, 2005 0:56:32 GMT -5
haha:d
|
|
|
Post by GxC on Jun 6, 2005 2:43:14 GMT -5
year one van AN....wat een plaat!!
|
|
|
Post by Tofke on Jun 6, 2005 4:09:56 GMT -5
year one van AN....wat een plaat!! Nah
|
|
|
Post by kristof lir on Jun 6, 2005 17:10:43 GMT -5
ge kunt ergens gewoon niet om AN heen...supercool en origineel in hoeverre het mogelijk is binnen het genre... bane vind ik zo mogelijk nog iets straffer...maar smaak he.... ...ik heb smaak, ook al speel ik in lir....haha
love K
|
|
|
Post by SEARCHANDDESTROY on Jun 6, 2005 18:21:13 GMT -5
A LIFE LESS PLAGUED !!
|
|