|
Post by xframboosyoghurtx on May 28, 2005 6:03:46 GMT -5
thnx voor de support! :$ *blush* tof da ge het goed vindt...zeg mannen, hed gellie eigenlijk al gezien da da een meiske is my children my bride? (woooow ) euhm, kwil toch effe zggen da die haar status op fashionBOY staat, kunne we er nie effe over nadenken om ook girlie statussen in te voeren?! voor de rest is dit ne zinloze comment, laat effe wel iets weten ivm de fotos
|
|
|
Post by niels on May 28, 2005 6:06:27 GMT -5
btw heb ene foto van kristof :
|
|
|
Post by Forsworn on May 28, 2005 6:15:11 GMT -5
thnx voor de support! :$ *blush* tof da ge het goed vindt...zeg mannen, hed gellie eigenlijk al gezien da da een meiske is my children my bride? (woooow ) euhm, kwil toch effe zggen da die haar status op fashionBOY staat, kunne we er nie effe over nadenken om ook girlie statussen in te voeren?! voor de rest is dit ne zinloze comment, laat effe wel iets weten ivm de fotos Martijn bij u staat toch ook tuff GUY
|
|
|
Post by MychildrenMybride on May 28, 2005 6:21:16 GMT -5
da vind ik ook. Sebiet gaan ze hier denke dak transseksueel zen.
|
|
|
Post by MychildrenMybride on May 28, 2005 6:22:22 GMT -5
oooooh wa een steek joris gij kunt toch een wreed manneke zijn e.
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 28, 2005 6:24:15 GMT -5
joris heeft ne grote mond amai en bram ook, dude, als ge nog es drinkt van een glazen fles moede die nie mee op eten he zo de bovenkant aan u lippen zetten is ook al goe
|
|
|
Post by Forsworn on May 28, 2005 6:25:14 GMT -5
joris heeft ne grote mond amai en bram ook, dude, als ge nog es drinkt van een glazen fles moede die nie mee op eten he zo de bovenkant aan u lippen zetten is ook al goe Jama nu komt de clue, er was iemand tegen die fles gesprongen, en die top was daar helemaal af, met gevolgd dat dat allemaal vlijmscherp glas was, dus moest je wel zo drinken, en ik heb het ook mogen meemaken
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 28, 2005 6:28:04 GMT -5
dude die heeft toch nie zo nen top van een fles me vlijmscherp glas in zijne mond gestoken, das nog gevaarlijker, nie goe bezig dan...btw wa was er mis met de gitaar?
|
|
|
Post by Forsworn on May 28, 2005 6:33:09 GMT -5
haha jawel, ik ook trouwens, nja wa doet een mens allemaal als ze dorst hebben Er was iemand tege mn stemmechanisme gesprongen maar derna allemaal geregeld hehe
|
|
|
Post by svenfmh on May 28, 2005 6:36:06 GMT -5
haha jawel, ik ook trouwens, nja wa doet een mens allemaal als ze dorst hebben Er was iemand tege mn stemmechanisme gesprongen maar derna allemaal geregeld hehe bij u nie alleen jho vanthiene dieje kerel me zn dreads die was zo irritant e al bij t eerste lieke was men belangrijkste snaar volledig ontstemd
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 28, 2005 6:38:28 GMT -5
ma gvd jah, dieje dude was een irritant ventje, maargoe da dieje rap weggebleven want amai...
|
|
|
Post by iplf on May 28, 2005 6:45:17 GMT -5
ma gvd jah, dieje dude was een irritant ventje, maargoe da dieje rap weggebleven want amai... kheb daar ff mee gebabbeld en da was nen toffe gast
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 28, 2005 6:48:41 GMT -5
voor bij te babbelen mss wel.
|
|
|
Post by Forsworn on May 28, 2005 7:00:46 GMT -5
Toch wel even een appreciatie post voor SHR
|
|
|
Post by Tofke on May 28, 2005 7:12:31 GMT -5
Toch wel even een appreciatie post voor SHR Waar blijft em Kwas gisteren nog tegen Hans aant zeggen dat we een standbeeld verdienen in Herk. We brengen mosh en schoon grieten ;D ;D ;D
|
|