|
Post by iplf on May 22, 2005 4:35:52 GMT -5
+ Think it trough, supervette band + Sparkle of hope, zoals altijd + (Oldschool) Mosh + Cd TSU gekocht en al grijsgedraaid + Sticker TSU gekregen + Sticker Deadxreckoning gekregen + Hangouts met SOH, TSU, fille, stijne, cecile, Uschi, enzovoort enzovoort - No turning back enkel gehoord wegens niet meer binnen geraken - Soms niet meer binnen te geraken ma da maakte het net zo cool. Wàt een avond.. ik haat het woord hangouts eh!
|
|
|
Post by niels on May 22, 2005 6:23:51 GMT -5
coole avond; fijn voor op ne verjaardag n merci dudes!
|
|
|
Post by kristof lir on May 22, 2005 10:41:31 GMT -5
gelukkig wist ik da gistren ni, anders had ik u wss binnengedaan... in elk geval ne gelukkige K
|
|
|
Post by stijne on May 22, 2005 13:44:25 GMT -5
Hoe cool is het woord hangout.
Zeker met een snodaard als XJorisX, wat een plannen heeft die kleine man al! Laten we de From my hands niet vergeten te vermelden bij hun pit kunsten. Dat belooft voor Ieper. Er waren weer veel hangouts. Heel veel. Er was zelfs een heverlee hardcore crew. Zijnde: Uschi, Cecile en ik. Maak dat mee. Leuven nooit een grote core stad geweest, telt er opeens drie. En dan zijn er nog wat misfits kerels hier in de buurt.
Sparkle of Hope heeft me hard verrast. De nieuwe songs liggen me veel meer. Minder te typische metalcore. Aj, ik moet hier opletten wat ik neertyp.
Nu weet ik ook wie Kristof LIR is. Goed goed. Van ver trok je soms op Jeroen deviant. Langs de kant.. dat haar weet je.
De openstaande deuren waren een schitterend plan. De mensen vlogen dan soms al eens buiten. Ha! Joepie! Ja, we willen nog zo'n show en liefst ergens eind augustus tegen de vlaanders..
|
|
|
Post by iplf on May 22, 2005 13:45:58 GMT -5
Hoe cool is het woord hangout. Zeker met een snodaard als XJorisX, wat een plannen heeft die kleine man al! Laten we de From my hands niet vergeten te vermelden bij hun pit kunsten. Dat belooft voor Ieper. Er waren weer veel hangouts. Heel veel. Er was zelfs een heverlee hardcore crew. Zijnde: Uschi, Cecile en ik. Maak dat mee. Leuven nooit een grote core stad geweest, telt er opeens drie. En dan zijn er nog wat misfits kerels hier in de buurt. Sparkle of Hope heeft me hard verrast. De nieuwe songs liggen me veel meer. Minder te typische metalcore. Aj, ik moet hier opletten wat ik neertyp. Nu weet ik ook wie Bart LIR is. Goed goed. De openstaande deuren waren een schitterend plan. De mensen vlogen dan soms al eens buiten. Ha! Joepie! Ja, we willen nog zo'n show en liefst ergens eind augustus tegen de vlaanders.. hangouts is e KUTwoord en ja ge moet hier oppasse wa ge neertypt toch qua metalcore
|
|
|
Post by stijne on May 22, 2005 13:52:37 GMT -5
Metalcore ben ik mee. Maar niet met de hedendaagse schmink barbietrutten.
De term is gewoon verkakt. bummer.
|
|
|
Post by kristof lir on May 22, 2005 14:34:11 GMT -5
ik ben een pak vetter dan jeroen... more cushion for the pushin'
love K
|
|
|
Post by Forsworn on May 22, 2005 15:33:56 GMT -5
Hoe cool is het woord hangout. Laten we de From my hands niet vergeten te vermelden bij hun pit kunsten. Dat belooft voor Ieper.
|
|
|
Post by Forsworn on May 22, 2005 15:35:00 GMT -5
Ja, we willen nog zo'n show en liefst ergens eind augustus tegen de vlaanders.. En ik ben mee!
|
|
|
Post by xframboosyoghurtx on May 22, 2005 15:42:38 GMT -5
ik ook
|
|
|
Post by vaderabraham on May 23, 2005 14:36:32 GMT -5
jaja en de stijne mogen we ook nie vergeten me de violent oldschool mosh en dives joewwwwwwwwww tuffies
|
|
|
Post by bettes on May 23, 2005 15:06:49 GMT -5
bettes heeft duidelijk iets gemist zaterdag
|
|
|
Post by svenfmh on May 24, 2005 0:44:14 GMT -5
ge zijt nie alleen
|
|